משפט

הותר לפרסום: אלו החשודים בחיסול של הבכיר בעולם התחתון

שלושה תושבי ג'ואריש הם החשודים ברצח של איש העולם התחתון בני שלמה. בימ"ר לכיש מעריכים כי מדובר בשכירי חרב, כלומר השלושה נשלחו על ידי גורם שלישי לחסל את שלמה וזאת תמורת סכום כסף גדול במיוחד
מערכת ice | 
חיסול העבריין בני שלמה (צילום לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים)
לאחר שהשבוע המדינה סערה בעקבות הרצח של אחד מבכירי העולם התחתון בישראל, היום (שישי) הותר לפרסום שמם של החשודים בחיסולו שתועד היטב במצלמות - מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח- כולם מג׳ואריש.
השלושה חשודים בחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה. מעצרם הוארך עד ליום ראשון. בימ"ר לכיש מעריכים כי מדובר בשכירי חרב, כלומר השלושה נשלחו על ידי גורם שלישי לחסל את שלמה וזאת תמורת סכום כסף גדול במיוחד.
 
כזכור, במשטרה דיווחו על האירוע ירי בתחנת דלק בדרך השבעה בחולון, במסגרת ניסיון חיסול של אחד מבכירי העולם התחתון בישראל: "עפ"י פרטים ראשונים עולה כי שני חשודים שהגיעו ברכב, ירדו ממנו וביצעו ירי לעבר שני גברים ששהו בתחנת דלק ונמלטו".

לאחר מכן הגיעו שני פצועים בדרגות אנוש וקשה, שפונו מהזירה לבית חולים וולפסון: ״פצוע אחד הגיע במצב אנוש ולצערנו נפטר. הפצוע השני כעת יורד לחדר ניתוח. נלחמים על חייו״. לבסוף התברר כי שלמה, שהיה תחת איומים לאחרונה, היה הנרצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה