משפט

סב מחולון נאשם במעשים מגונים בנכדתו - תמורת גלידה

סבא חשוד כי ביצע מעשים מגונים בנכדתו בת ה-7 ודרש ממנה לגעת בו. הוא לא הכחיש ורק טען כי עשה זאת "מבלי לכפות עצמו על הילדה"
מערכת ice | 
התעללות בקטינים- אילוסטרציה (צילום vecteezy)
כתב אישום מזעזע הוגש כנגד סבא שביצע מעשים מגונים בנכדתו, רק בת 7. הסב, תושב חולון, לא הכחיש את המעשים המיוחסים לו, אך טען להגנתו כי עשה זאת "מבלי לכפות עצמו על הילדה".
באתר mynet דווח כי החקירה התנהלה תקופה ארוכה במשטרת בת ים, לאחר שאמה של הילדה התלוננה כנגד הסב. חוקרת ילדים של משרד הרווחה קבעה כי עדות הילדה מהימנה ומשקפת חוויה אישית.
על פי כתב האישום, הסב נהג להפשיל את מכנסיו בעת ששהה לבד עם נכדתו, ולבצע בה מעשים מגונים למרות התנגדותה, וכן דרש ממנה לגעת בו. כששאלה אותו למה הוא עושה את זה דווקא לה, השיב לה "כי אחיך הוא בן".
מהחקירה עלה כי חלק מהתקיפות המיניות בוצעו לאחר שהילדה ביקשה מסבה לקנות לה גלידה, והוא התנה זאת בכך שהיא תבצע בו מעשים מיניים. הילדה הסכימה בלית ברירה. כתב האישום החמור הוגש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב ומייחס לסב מספר רב של מעשים מגונים בנכדה.
 

בתחילת החודש פורסם על צעיר שעקב בבאר שבע אחר שתי ילדות כבנות 8, נכנס אחריהן למעלית, ושם ביצע בפניהן מעשה מגונה והטריד אותן מינית. הצעיר, בן 20, אותר סמוך למקום האירוע ונלקח לחקירה בתחנת באר שבע.
קודם לכן נעצר בחדרה תושב העיר בן 51, מורה בבית ספר למחוננים, בחשד שנהג לבצע מעשים מגונים בתלמידותיו בנות 9-12, במשך מספר שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה