משפט

הואשם לשווא בתקיפה: כעת הוא תובע מיליוני דולרים

בוטלו האישומים הפליליים נגד עובד לשעבר בסופרמרקט בסטטן איילנד, שהואשם בתקיפת ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני. בחודש יוני העובד קילל את ג'וליאני וטפח על כתפו, אך התובעים הסכימו שאין בכך משום תקיפה. ה"תוקף" יגיש תביעת מעצר שלא כדין בסך 2 מיליון דולרים
מערכת ice | 
רודי גוליאני (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
תושב סטטן איילנד בניו יורק שהואשם בתקיפה בגין טפיחה על השכם של רודי ג'וליאני הודיע אתמול (חמישי) כי יגיש תביעה בסך 2 מיליון דולרים נגד העיר בגין מעצר לא חוקי - לאחר שהתובעים הסכימו לבטל את התיק הפלילי שלו בתנאי שלא יסתבך שוב בצרות.
העובד לשעבר של ShopRite, דניאל גיל - שהואשם בתחילה בתקיפה חמורה בגין התקרית הידועה לשמצה ב-26 ביוני בתוך החנות - טוען שהוא מעולם לא היה צריך להיעצר, ואמר שכל מה שהוא עשה זה "לטפוח" או "להקיש" לג'וליאני על הגב ולקרוא לו "זבל".
"הסרטון שצולם מהמפגש מראה את מר גיל טופח על גבו של ג'וליאני, במאמץ למשוך את תשומת לבו כדי שמר גיל יוכל להעביר את המסר שלו", נכתב בהודעת התביעה של גיל.
ראש עיריית ניו יורק לשעבר, בן 78, אמר אז שספג סטירה כה חזקה, שהוא כמעט נפל ויכול היה למות. ראש העיר, אריק אדמס, מתח ביקורת על ג'וליאני על האופן שבו הוא מאפיין את האירוע, ואמר כי יש לחקור אותו בגין הגשת דו"ח כוזב במשטרה.
גיל, בינתיים, אמר שהסרטון של המתקפה כביכול לא מראה אותו מבצע פשע. לאחר מעצרו, משרד התובע המחוזי של סטטן איילנד הוריד את האישומים הפשעים של גיל לתקיפה והטרדה בעבירות.
התובעים הסכימו ביום רביעי להוריד את האישום הפלילי מהרקורד של גיל. האישומים יימחקו בתנאי שגיל לא ייעצר שוב במהלך ששת החודשים הקרובים, אמרו פרקליטיו.
"כפי שקבענו מאז תחילת התיק, דניאל גיל, שלא היה לו קשר קודם עם מערכת המשפט הפלילי, לא ביצע כל מעשה פלילי ותוצאה זו, אשר תביא בסופו של דבר לביטול התיק בשלמותו, משקפת כי המציאות", אמרה עורכת הדין של גיל לסיוע משפטי בתיק הפלילי, סוזן פלאטיס, בהצהרה. "אדון. גיל מצפה לשים את התקרית הזו, שהפכה לחלוטין את חייו, מאחוריו".
ג'וליאני ועורך דינו לא החזירו תגובה ל"ניו יורק פוסט". בנו, אנדרו ג'וליאני, אמר שהוא צריך לקבל "קצת יותר מידע" לפני שיגיב "תגובה פומבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה