משפט

פיגוע גדול נמנע בתל אביב: מטענים צינור ונשק נתפסו

צוות יס"מ של משטרת מחוז ת"א עצר לפני זמן קצר שוהה בלתי חוקי פלסטיני באזור כיכר השעון ביפו. האיש העלה את חשדם ובבדיקה נמצא כי הוא נושא על גופו רובה תת-מקלע מסוג קרלו ושני מטעני צינור
מערכת ice |  2
שוטר (צילום shutterstock)
סכנה גדולה לציבור, ככל הנראה פיגוע ראווה גדול שהיה קרוב לביצוע בלב העיר תל אביב, נמנעה היום בזכות עירנותם של שוטרים שבדקו ועצרו ביפו שב"ח חמוש, שלא ברור עדיין מה היו כוונותיו אך כנראה תכנן לפגע באזרחים על רקע לאומני. האיש הוא פלסטיני שמתגורר בשכם.
מדוברות משטרת תל אביב נמסר בהתייחסות לאירוע ולמעצרו של השב"ח כי "לפני זמן קצר צוות יס"מ של משטרת מחוז ת"א זיהה ביפו גבר שהעלה את חשדם ובבדיקה נמצא כי מדובר בשוהה בלתי חוקי שהחזיק רובה סער מסוג קלאצ'ניקוב ושני מטעני צינור. החשוד, שפרטיו טרם ידועים, נעצר לחקירה. נסיבות האירוע והרקע בבדיקה".
 

בדיווח מאוחר יותר התברר כי לא מדובר בקלאצ'ניקוב אלא בתת-מקלע מסוג קרלו. לאחר האירוע, אזור כיכר השעון ביפו נחסם לתנועה, וזרמו אליו כוחות רבים של משטרה, כולל חבלנים. המחבל הפוטנציאלי נמצא תחת חקירה במטרה לבדוק מי שיתף איתו פעולה ומה היה יעדו הסופי, אם כי כרגע הסברה היא כי הוא פעל כבודד, אם כי הנושא עדיין נמצא בשלבי בדיקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם מחבל ערבי מוסלמי, הוא שוהה בלתי חוקי או רוצח ? (ל"ת)
    רוזנצוויג הגדול 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שוהה בלתי חוקי ? אולי רוצח מחבל ערבי !
    לבנת חבלה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממתי מחבל ערבי זה "שוהה בלתי חוקי" ? עוד מעט תכנו רוצח כזה: "קורבן הכיבוש היהודי ציוני מנע טבח יהודים בכך שהועיל להילכד", אתם כבר לא יודעים מה לעשות עם הפרוגרסיביות שלכם !!!
    סגור