משפט

ארגון המורים ממשיך להילחם: "שנת הלימודים לא תפתח"

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, שלח מכתב לכל חברי הארגון כי סכסוך העבודה נמשך ושנת הלימודים לא תיפתח. ארז מטיל את האשמה על משרד האוצר שלטענתו לא מוכן לנהל משא ומתן
מערכת ice | 
רן ארז יפה בן דוד (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הכריז היום (רביעי) כי שנת הלימודים לא תפתח מחר כסדרה ולמרות ההסכם שנחתם מול הסתדרות המורים, מורי בתי הספר העל־יסודיים ישבתו מחר. המדינה עוד לא פנתה לבית הדין לעבודה בבקשה להוצאת צווי מניעה למורים.
במכתב ששלח הבוקר ארז לחברי הארגון הוא מדווח על הסכמות עם שרת החינוך, יפעת שאשא־ביטון ועל ביטול העיצומים הנוגעים לרפורמה אותה ביקשה להעביר השרה. ברם, בכל הקשור למשא ומתן מול משרד האוצר, מדווח ארז כי אין שום התקדמות ולכן שנת הלימודים לא תפתח כסדרה.
 
"סכסוך העבודה בנושאים האחרים נמשך - הסכם קיבוצי, שכר, תנאי עבודה, מעבר לשבוע לימודים של 5 ימים" כותב היו"ר. לאחר מכן מוסיף באותיות מודגשות: "משרד האוצר אינו מנהל עמנו מו"מ ולכן שנת הלימודים בחינוך העל יסודי לא תפתח ב-1 בספטמבר". 
מוקדם יותר הבוקר הודיעו משרד האוצר והסתדרות המורים כי הגיעו להסכם וסכסוך העבודה הסתיים. שנת הלימודים בגנים, בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים צפויה להפתח כסדרה. בין תנאי ההסכם: העלאת שכר לעובד הוראה המתחיל ל-9,000 שקל ותוספות של -1,100 שקל לכל הפחות לעובד הוראה. כמו כן, ינתן מענק התמדה של 10,000 שקלים לאחר שלוש שנים במערכת. כמו כן, העלאת שכר המנהלים המתחילים ל- 19,000 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה