משפט

מזעזע: גופת המורה שנרצחה נמצאה ע"י בתה בת ה-5

גופתה של שרינה אן וובסטר, מורה אהובה במיוחד בת 36 מטקסס, נמצאה לאחרונה על ידי בתה בת ה-5 בלבד. על פי החשד, הפרוד שלה, אריק מיטשל ריבארס בן ה-32, רצח אותה ביריות אקדח בביתה
מערכת ice | 
שרינה ובתה (צילום פרטי)
גופתה של שרינה אן וובסטר, מורה אהובה במיוחד בת 36 מטקסס, נמצאה לאחרונה על ידי בתה בת ה-5 בלבד. על פי החשד, הפרוד שלה, אריק מיטשל ריבארס בן ה-32, רצח אותה ביריות אקדח בביתה.
 על פי החשד, הוא רצח אותה ביריות בחדר השינה שלה, זאת בזמן שבתה הייתה בחדר הסמוך. לאחר מכן הוא נמלט במהירות מהבית והשאיר את גופתו ברצפת החדר, שם היא כאמור נמצאה על ידי בתה. הילדה התקשרה לסבתה, פטרישיה בייינגטון, שהזעיקה את הרשויות.
ריבאס נעצר לאחר שסרטון מעקב מביתו של שכן גילה שרכבו נמצא במקום בסביבות השעה 4:15 לפנות בוקר, כ-45 דקות לפני שרצח אותה. הילדה אגב, מצאה אותה בשעה 05:15. סולם השייך למקום עבודתו של ריבאס נמצא גם הוא נשען על גדר החצר האחורית של וובסטר, שהייתה נעולה. המשטרה האמינה שהוא השתמש בסולם כדי להיכנס לביתה. טביעות רגל זוהו גם כן בחצר האחורית.
 
וובסטר וריבאס היו בקשר רומנטי במשך מספר שנים, עד שהמורה "סיימה את מערכת היחסים ודיברה עם גברים אחרים", כך על פי התביעה. אמא של וובסטר מסרה כי היא אמורה הייתה יום אחרי הרצח לנסוע לדייט שקבעה עם גבר בקולורדו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה