משפט

בית הקלפים תפוצה ב-31 מיליון דולר: קווין ספייסי הפסיד בענק

השחקן חויב לשלם את פיצוי העתק למפיקים לאחר שהפסיד בערעור על ביטול פסק הבוררות על רקע האשמות על התנהגות מינית בלתי הולמת
מערכת ice | 
עונה 6 של בית הקלפים, נטפליקס (צילום מסך: מתוך הטריילר של 'בית הקלפים')
השחקן ההוליוודי קווין ספייסי איבד את ערעורו לביטול פסק בוררות של 31 מיליון דולר שחויב לשלם למפיקי בית הקלפים. בנובמבר, השחקן חויב לשלם את הסכום ל-MCR בעקבות האשמות חמורות על התנהגות מינית בלתי הולמת כלפי חברי צוות צעירים שעבדו על ההפקה.
ספייסי הגיש בקשה לביטול הצו, אך בקשתו נדחתה על ידי שופט אמריקאי בלוס אנג'לס ביום חמישי, על פי מסמכים שהגיעו לידי סוכנות הידיעות PA Media. השופט מל רד רקנה כתב כי ספייסי ועורכי דינו "לא מצליחים להוכיח שמדובר אפילו בתיק קרוב" ו"אינם מוכיחים שפסק הפיצויים היה כל כך לא הגיוני עד כדי ביצוע מחדש שרירותי של חוזי הצדדים".

"אנחנו מרוצים מפסיקת בית המשפט", אמר עורך הדין של MRC, מייקל קומפ, לאחר פסק הדין. המסמכים המקוריים מ-MCR פירטו כיצד ספייסי הוסר מהתוכנית המצליחה של נטפליקס בעקבות האשמות שהוא "טורף באופן שיטתי, הטריד מינית ומגשש גברים צעירים שהוא עבד איתם לאורך הקריירה שלו בפרויקטים של קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון".
הבורר הגיע למסקנה שספייסי הפר שוב ושוב התחייבויות חוזיות לספק שירותים "בצורה מקצועית" ש"עולים בקנה אחד עם ההנחיות, הנהלים והמדיניות הסבירים של MRC - לרבות מדיניות האנטי-הטרדה שלו. השחקן כיכב ב"בית הקלפים" במשך חמש עונות, כשגילם את הפוליטיקאי המחושב פרנק אנדרווד, לפני שהוצא מהתוכנית לאחר שההאשמות עלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה