משפט

"מלכת הקוקאין" נעצרה: זה הפרס למי שהביא לתפיסתה

מי שנחשבה למלכת הקוקאין של הונדורס נעצרה לאחר שקרב יריות הביא למותה של בנה. ארה" הניחה פרס בגובה 5 מיליון דולר עבור ראשה של הרלינדה בובדייה ושניים מבניה שניהלו ארגון פשע ענק, כך היא נתפסה
מערכת ice | 
קוקאין באירופה (צילום unsplash)
הרלינדה בובדייה, הידועה גם בשם "לה סינדה", המנהיגה בת ה-62 של קרטל הסמים של מונטס בהונדורס, נעצרה, שבועיים לאחר שארצות הברית הניחה על ראשה פרס ענק של 5 מיליון דולר.
אחד משני בניה, טיטו מונטס בובדילה, נהרג במבצע המשטרה באזור הצפון-מזרחי של קולון שהביא למעצרה בסוף השבוע. טיטו נורה לאחר שהחל לירות לעבר השוטרים בעימות שהתפתח כשהחלה פשיטת המעצר, לפי הרשויות. שני אנשים נוספים נעצרו לצד אמו.

זמן קצר לאחר קרב הירי העקוב מדם, סרטון של מממשלת הונדורס הראה את תמונתה הבלתי תואמת של בובדייה, לבושה חולצה פרחונית, שערה אסוף בקוקו, מובלת כשהיא אזוקה לתוך רכב על ידי לפחות חמישה שוטרים בהונדורס חמושים ברובי סער ולובשים גופה. שִׁריוֹן.
בנה השני של בובדייה, חואן קרלוס, נותר במנוסה. על שני הילדים יש גם פרס של 5 מיליון דולר תמורת ראשם מממשלת ארה"ב. הרננדז הוסגר לארה"ב בחודש שעבר לעמוד לדין באשמת סחר בסמים בניו יורק, לאחר שנים של האשמות של נרקומנים בארה"ב. מערכת המשפט שהוא והממשל שלו סייעו וסייעו לפעילותם הפלילית. אחיו אנטוניו "טוני" הרננדס הורשע במרץ 2021 בגין סחר בסמים ונידון למאסר עולם בארה"ב.
על פי החשד, בובדייה פיקחה על רשת סחר בקוקאין שפעלה מבסיס משפחתה בקולון, בחוף הצפוני של הונדורס. ארגון הסחר בסמים מונטס השתמש בצי המטוסים, המשאיות והסירות שלו כדי להעביר קוקאין דרך החוף משותפיו בקולומביה. לאחר מכן, קבוצת המשפחה העבירה את הסמים מערבה לכיוון הגבול עם גואטמלה דרך יבשה במשאיות ומכוניות, שם המשיכה בנסיעתה צפונה למקסיקו וארצות הברית, על פי כתב האישום נגד בובדילה וחברים נוספים בקבוצתה, שהוגש במזרח. מחוז וירג'יניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה