משפט

בתי הדין הרבניים מכריזים על מעבר דירה

ישראלים שמוצאים את עצמם נזקקים לשירותי בתי הדין הרבניים מופנים כעת למקום חדש – אך לא בטוח שהם בכלל ירגישו בהבדל
מערכת ice |  1
בית הדין הרבני האזורי תל - אביב (צילום Magma Images)
מי שזקוק לשירותיהם של בתי הדין הרבניים לאחד מההליכים הרבים שהם הגוף הבלעדי המספק עבור אזרחי ישראל היהודים, יגיע כעת אל מקום אחר מזה שאליו הגיע בעבר – אבל לא בטוח שירגיש כלל בהבדל.
בתי הדין הרבניים וגוגל הודיעו היום כי השלימו לאחרונה מהלך של העברת תשתית הענן של שירותי בתי הדין ל-Google Cloud Platform, שירות הענן של ענקית האינטרנט. זאת במסגרת זכייתה במכרז "נימבוס" לאספקת שירותי ענן לממשלת ישראל, יחד עם המתחרה הגדולה יותר AWS מבית אמזון, לאחר שגברו על מיקרוסופט ואורקל.
לפי ההודעה המשותפת, העברת השירותים בוצעה בחודשים האחרונים על ידי WideOps החיפאית, באופן שהגולשים באתרי בתי הדין יכלו להמשיך להשתמש בהם כמעט ללא שום הפרעה. רוב התשתית כבר הועברה, וכעת נהנים בתי הדין מאותם שירותים בעלות מופחתת ולצד כמה יתרונות שגוגל מספקת. בין אותם יתרונות מנתה החברה פתרון תחנות עבודה וירטואליות שתכננה עבור בתי הדין, שאפשר לעובדיהם לגשת לחומרי העבודה מהבית בתקופת הקורונה תוך שמירה על אבטחה גבוהה של החומרים. בנוסף, מתגאה גוגל ביכולת האבטחה שהיא מספקת גם לעובדי בתי הדין וגם לאזרחי ישראל הגולשים באתרים, שיכולים לבצע הזדהות באמצעים המודרניים שגוגל מספקת לכל השירותים האחרים שלה.
כעת עובדים בגוגל על שיפור בתהליכי הגישה למסמכים הדרושים לאזרחים עבור התהליכים השונים שמתנהלים מול בתי הדין – נישואין, גירושין, רכוש, משמורת, צוואות, ירושות, גיור ועוד.
"אנחנו שמחים לעבוד עם Google Cloud בשלב הבא של מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלנו", אמר אורי אהרונסון, מנמ"ר בתי הדין הרבניים. "אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה הזה כדי לפתח אפליקציות נוספות, שיהפכו את השירותים שלנו למהירים ונגישים יותר עבור אזרחנו הישראלים".
שי מור, מנהל הסקטור הממשלתי והציבורי ב-Google Cloud ישראל, מסר כי "אנחנו נרגשים מאוד להתחיל לתת שירותים לבתי הדין הרבניים ולשפר את חייהם של הישראלים, בכל הארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסורבי גט
    נו נו נו 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לסנוור באתר שיוציאו חוק רבני למסורבי גט. אם תוך שנה אין הסכמה, יש סירוב, יהיה שיחרור אוטומטי מהנשואין הכושלים. לא שווה אתר כשהציבור סובל!!!!
    סגור