משפט

חפץ חושף בעדותו: "נתניהו רצה שאעביר איומים על מוזס"

החקירה הנגדית בתיקי 1000 ו-2000 נמשכה היום, במסגרתה נחקר עד המדינה ניר חפץ על ידי פרקליטו של נתניהו בתיקים אלה, עו"ד עמית חדד. החקירה הנגדית עסקה בין היתר בפרשת המתנות וביחסי נתניהו-מוזס הנידונים בתיקים הללו
מערכת ice | 
ניר חפץ (צילום לילך צור)
החקירה הנגדית של עד המדינה חפץ נמשכה גם היום (שני) בה נחקר ניר חפץ על ידי עורך דינו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.
התיקים שנידונים בימים אלו הם תיק 1000, הידוע גם בשם "פרשת המתנות" העוסק ביחסי נתניהו עם אנשי העסקים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן. בפרשה זו הוגש נגד נתניהו כתב אישום בגן מרמה והפרת אמונים. ותיק 2000, בו מואשם נתניהו במרמה והפרת אמונים, ומו''ל ידיעות אחרונות נוני מוזס מואשם בשוחד. 
עד המדינה הבהיר לעו"ד חדד כי אפילו שהיה בקשר הדוק עם נתניהו וסביבתו, הוא לא ידע על עניין המתנות. פרקליטו של נתניהו שאל אותו: "אמרת בחקירה שלא ידעת על מתנות ממילצ'ן לנתניהו, שלמדת מהתקשורת, אתה אומר 'לא ידעתי עד שהתפוצץ בתקשורת'" וחפץ אישר את הדברים והוסיף: "אין לי שום ידיעה שמילצ׳ן נתן מתנות לנתניהו. לגבי פאקר, לא פגשתי אותו מעולם".
 
בנוסף, חפץ נשאל על היחסים בין שרה נתניהו לארנון מילצ'ן: "כששרה אוהבת מישהו, זה עד הסוף וכשהיא שונאת זה עד הסוף. היא טיפוס מאוד רגשי וחם, את מילצ'ן היא מאוד אהבה. נתניהו לעומתה, לא זוכר חסד נעורים למי שעשה לו טובות, מאוד פונקציונלי, ללא שיקולים רגשיים. היחסים בין שרה למילצ׳ן היו יחסים משפחתיים, כמות האינטראקציות עמדה על עשרות בשבוע".
חפץ חשף כי "נתניהו רצה שאעביר איומים על מוזס, שלא כדאי להתעסק עם ראש הממשלה, שיש הרבה דברים שראש ממשלה יכול לעשות – אבל מעולם לא העברתי". עו"ד עמית חדד שאל אותו: "הוא לא שלח אותך, נכון?", וחפץ השיב: "הוא אמר כי הוא חשב שאני אעביר למוזס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה