משפט

"הזמינה פיצה" מהמשטרה וכך הגיבו במוקד לשיחה המוזרה

מוקד החירום 100 של משטרת ישראל זכה לשיחה מוזרה, אבל מיד הבינו שלא מדובר במתיחה אלא באישה במצוקה. משהבינה כך המוקדנית,שלחה ניידת משטרה שעצרה את בן זוגה שנחשד באלימות נגדה
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
'שיחת הפיצה' - גרסת ישראל. תושבת מהגולן התקשרה במהלך השבוע החולף בשעות הלילה המאוחרות למוקד 100 של משטרת ישראל כדי להזמין פיצה. אבל בקולה הבינה המוקדנית כי לא מדובר בשיחת הטרדה או שמא בניסיון למתיחה, אלא לשיחה מתוך פחד ומצוקה ובכך היא הצליחה להביא לסוף טוב כך פורסם בישראל היום.
רק לאחרונה, עשרות אנשים בישראל שיתפו בפייסבוק ובקבוצות רבות תפוצה פוסט בו מופיעה הגרסה הישראלית של מקרה מארצות הברית שאישה במצוקה התקשרה למוקד החירום 911 והעמידה פנים שהיא מזמינה פיצה, אך הטון והאופן בו התנסחה גרמה למוקדן להבין שמדובר בפעולת הסחה,

וכאן בישראל, האישה קראה את אותם הפוסטים שעודד לפנות למוקדי העזרה במקרה של אלימות והחליטה לפעול באופן דומה ואז התקשרה למשטרה. המוקדנית שלחה ניידת ובן זוגה, בן ה-38 נעצר על ידי השוטרים בחשד לתקיפה ומעצרו אף הוארך בלמעלה משבוע.
השיחה התנהלה באופן הבא: "הלו", פתחה תושבת הגולן את השיחה עם מוקד המשטרה. "שלום גברת. התקשרת למשטרה, הכל בסדר?", השיבה המוקדנית כשלאחר מכן נהייתה שתיקה מתוחה בשיחה. "הלו, חייגת למשטרה, הכל בסדר?", ווידאה שוב המוקדנית. האישה השיבה: "כן, הכל בסדר. הזמנתי פיצה והיא לא הגיעה". המוקדנית ענתה: "מתי הזמנת?". האישה ענתה לה: "הכל בסדר".
יש לציין כי המוקדנית שאלה שוב מה מצבה של האישה ונענתה על כך בחיוב. לאחר מכן התבקשה האישה המתלוננת לנקוב בשמה ולציין פרטים אך השיחה נותקה מיידית. בעקבות כך, המוקדנית פעלה במהירות והזעיקה למקום ניידת משטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה