משפט

השופטת מפרשת אפי נוה חוזרת לבתי המשפט

השופטת בדימוס אתי כרייף הודיעה כי לאחר שמונה חודשים מאז שהמשנה לפרקליט המדינה בעניינים פליליים החליט לסגור את תיק החקירה נגדה, היא חוזרת לבתי המשפט 
אביחי דלאל |  2
אפי נווה (צילום ערוץ 10)
לאחר שתיק החקירה נגדה נסגר, השופטת בדימוס, אתי כרייף הודיעה היום (ראשון) כי היא מחדשת את רשיון עריכת הדין "אמשיך להגן על חלשים ולשמור על אנושיות" אמרה כרייף.  
כרייף (47), בעלת שני תארים במשפטים, מגשרת, קצינת משטרה, תובעת ושופטת שנבחרה לשיפוט ברוב קולות. חוזרת לתחום ההתמחות שלה: פלילי- נוער- צווארון לבן. "גם מהמקום המכובד הזה אמשיך לשמור על אנושיות, על זכויות אדם והגנה על החלש", אמרה כרייף ואישרה את חזרתה לעולם המשפט.
כזכור, כרייף נחשדה בעבר בפרשת "מין תמורת מינוי" של אפי נווה.  על פי החשד, נוצר קשר אינטימי בין נוה וכרייף שהיה קשור גם לקידומה ומינויה כשופטת. אפי נוה לכאורה עזר לקדם את מינויה של כרייף לשופטת בתמורה לקשר אינטימי. במרץ האחרון, המשנה לפרקליט המדינה בעניינים פליליים, עו"ד שלמה (מומי) למברגר, החליט לסגור את תיק החקירה נגד ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד אפי נוה, ונגד השופטת אתי כרייף בפרשת מין תמורת מינוי.
 
בהחלטתו כתב המשנה לפרקליט המדינה למברגר כי: "התשתית הראייתית, שעמדה בבסיס ההחלטה להאשים את כרייף ונוה בכפוף לשימוע, לימדה לכאורה על קיומו של 'מניע מעורב', דהיינו, שכרייף נפגשה עם נוה למפגש אינטימי גם מתוך רצון ומטרה שזה יסייע לה, ולא רק בשל יחסי הידידות והמשיכה בין השניים, וכי נוה היה מודע לכך. ואולם, לאחר קיום השימוע ושמיעת כלל טענות והסברי ההגנה, סבר המשנה לפרקליט המדינה כי הערכת הראיות בתיק השתנתה, וכעת נראה כי באשר לשאלת קיומו של 'מניע מעורב' כפות המאזניים שקולות או קרוב לכך".
עוד הוסיף כי: "ניתוח מכלול הנסיבות וההתכתבויות בין השניים, יכול להוביל לקביעה כי היה גם מניע מושחת ואינטרסנטי בקיום מערכת היחסים האינטימית, אולם לאחר בחינת מכלול הטענות, כאמור, לא ניתן לומר כי מדובר בפרשנות ובמסקנה הכרחיות. במכלול נסיבות אלה נמצא, כי קיים ספק סביר באשר לשאלת המניע לקשר האינטימי, ומשכך המסקנה היא, כי אין די ראיות כדי להוכיח את היסוד הנפשי הנדרש לעבירת השוחד, ברמה הנדרשת במשפט פלילי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיפשה ...
    יהודית 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לא מבינה את חומרת מצבך , הרסת למשפחתך את השם שלהם .... עד יום מותם יבינו שאמא שלהם זנתה בשביל משרה .... ברוך שפטרנו מעולה של זו ושלא תחזור חלילה למשרה ציבורית .
    סגור
  • 1.
    כרייף
    יוסי נקדאי 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות תודו שהקלטות נוה מונעת ממכם להגיש כתבי אישום.
    סגור