משפט

הופיע במועדון בעכו ונעצר: גם העסק קיבל צו סגירה מיידי

דוברות המשטרה הודיעה כי עצרה צעיר בן 19 לאחר שהופיע במועדון בעיר. על-פי כתב האישום שהוגש, נכנס לישראל ללא אישורי כניסה או עבודה. גם בעל העסק נכלא. "מגלים אפס סובלנות נגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון ישראל"
מערכת ice | 
צו סגירה מועדון בעכו (צילום דוברות משטרת ישראל)
בתקופה האחרונה פועלת המשטרה באופן אינטנסיבי על מנת לעצור שוהים בלתי חוקיים ואנשים המסייעים להם או מעסיקים אותם. כעת, הודיעה המשטרה כי היא עצרה צעיר בן 19 לאחר שהופיע בתור זמר במועדון בעכו. על-פי הודעת דוברות המשטרה שפורסמה היום (חמישי), הצעיר הגיע לישראל מטול כרם ללא אישור כניסה או עבודה בארץ. 
דוברות המשטרה פרסמה כי במסגרת פעילות האכיפה כנגד שוהים בלתי חוקיים ערכו בבתי העסק בעיר בדיקה קפדנית על ידי משטרת עכו. במהלך האירוע עצרו השוטרים את הצעיר, שהופיע במועדון, ובנוסף איתרו את בעל העסק. גם בעל העסק נעצר ונלקח לחקירה. בסיום החקירה הצעיר ובעל העסק נכלאו והוגש נגדם כתב אישום.
  
בנוסף לכתב האישום שהוגש, המועדון, שנמצא ברחוב החרושת, קיבל צו סגירה ממפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, שצפוי להיות ממונה לתפקיד מפכ"ל המשטרה. נגד לוי קיימות תלונות רבות בנוגע להתנהלותו האלימה לכאורה במהלך הפגנות מול ביתו של ראש הממשלה.
מדוברות משטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע בו נעצר הצעיר: "משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות נגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון הציבור". כזכור, מאז ה-7 באוקטובר נעצרה כניסתם של תושבים מהרשות הפלסטינית לישראל. הדבר גרם למשבר כלכלי חמור ברשות הפלסטינית כאשר משפחות רבות נותרו ללא מקורות הכנסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה