משפט

המסעדה ברחוב המבוקש בת"א נסגרת מיידית: חשש להעסקת שב"חים

מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה למסעדה ברחוב בוגרשוב בת"א אשר העסיקה שוהים בלתי חוקיים ב 2 הזדמנויות שונות בשבועות החולפים בניגוד לחוק
מערכת ice |  2
מסעדה סגורה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
במסגרת אכיפה משטרתית ממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי תחנת לב ת"א של מרחב ירקון במחוז תל אביב מבצעים פעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להעסקת או הלנת שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור.
כאמור, בתאריך 25.7.24, עצרו השוטרים במסעדה תושב שטחים, ללא אישורי שהייה, אשר הועסק בניגוד לחוק. על פי החשד, אין זו הפעם הראשונה שהמסעדה מעסיקה שב"חים, כחודש קודם לכן, ביום 20.6.24 עצרו השוטרים שני שב"חים שעבדו במקום לחקירה. 

בעקבות החקירה פעלו שוטרי הרישוי במרחב ירקון ותחנת לב ת"א לסגירת המסעדה הממוקמת בלב איזור מסחר בילוי ולמגורים, וממ"ז ת"א חתם אתמול על צו סגירה מנהלי לבית העסק (בית אוכל) למשך 30 ימים מיום 31.7.24 ועד ליום 29.8.24 כולל. החקירה בעניין בעלי העסק נמשכת. 
קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע כמו גם את הפעילות הפלילית
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה מסתירים את השם אני חושב שזה חשוב זה חלק מהעונש. (ל"ת)
    שלומי 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה באמת
    חיים 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מאמין שנעשה דבר כזה אנחנו מעסיקים שוהים בלתי חוקיים.לא יתכן רק כסף,כסף,כסף,כסף.זה מה שרואים חיים פחות חשובים.אולי יפתחו מסעדה בעזה,או ביהודה ושומרון,ואז לא תהיה להם בעיית עם עובדים.צו סגירה לצמיתות וקנס של מיליון שקלים .
    סגור