משפט

החתונה בוטלה - האחים של הכלה מירושלים יצאו למסע נקמה אכזרי בחתן

תושב מזרח ירושלים החליט לבטל את החתונה, שלושת האחים של הכלה יצאו למסע נקמה אכזרי, במסגרתו הם תקפו באלימות קשה את החתן ואביו באגרופים ובמקלות ונעצרו על ידי המשטרה. האב ובנו פונו לבית החולים
מערכת ice |  1
חתונה (צילום PIXABAY)
בתאריך 1.6.24 התקבלה דיווח בתחנת שלם של מחוז ירושלים, על מקרה אלימות שהתרחש ברחוב במזרח ירושלים וכלל תקיפה ואיומים, באגרופים ובמקלות, זאת בעקבות סכסוך שהתגלע בין משפחות במקום.
הבוקר (שלישי) הודיעה משטרת ישראל כי מהחקירה במשטרה עלה כי אב ובנו הותקפו על ידי 3 אחים, על רקע ביטול החתונה של בן אחותם של החשודים. החשודים תקפו אותם באגרופים וגרמו להם לחבלות. בעקבות כך, האב ובנו שנחבלו, פונו באורח קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. 
שלושת החשודים תושבי א-טור במזרח ירושלים, נעצרו על ידי שוטרי תחנת שלם בחשד לתקיפה. מעצרם הוארך בבית המשפט מעת לעת. לאחר שהמשטרה גיבשה נגדם תשתית ראייתית, אתמול הוגש נגדם כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית במחוז ירושלים, עם בקשה למעצרם עד לתום ההליכים.  
כזכור, המשטרה הודיעה היום כי במהלך פשיטה בג'סר אל זרקא על עסקיו וביתו של עבריין מחולל פשיעה מוכר, הם רשמו תפיסת ענק,  בה בין היתר סכום כסף מזומן בשטרות שונים בסכום הקרוב למיליון שקלים, סיגריות מוברחות בסכום מוערך של כ-40,000 שקל ועוד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש עוד דגים בעולם. מה המצב בא-טור (ל"ת)
    רק חבל על הקייטרינג 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור