משפט

דרישות לפיצויים בעקבות המטרו: זו החברה שנתבעת

משרד עו"ד רז- כהן פרשקר ושות' הוותיק שייצג שנים רבות את נת"ע בהליכי הפקעות הרכבת הקלה, עובר צד ומייצג פרטיים בהליכי פיצויים בנושא המטרו מול נת"ע
מערכת ice | 
אתר המטרו (צילום יחצ, freepik)
משרד עו"ד רז- כהן פרשקר ושות' , מומחה לדיני מקרקעין ומוביל בישראל בתחום ההפקעות, ייצג עד היום את נת"ע בהליכי ההפקעות לטובת הקו האדום של הרכבת הקלה. המשרד ריכז את הטיפול במאות מקרי הפקעה לאורך הקו האדום שכבר פועל כיום. המשרד ידוע בשוק כמי שהתגונן במשך שני עשורים בשם נת"ע כנגד תביעות הפיצויים של פרטיים שנכסיהם הופקעו.  
קיבל המשרד היתר לייצוג בעלים פרטיים בתביעות לפיצויי הפקעה כנגד נת"ע וכנגד הרשויות בענייני הפקעות המטרו. נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים ההסעת המונים היא החברה האחראית על תכנונה והקמתה של מערכת הרכבות במטרופולין תל אביב.
בימים אלה פועלת בעיקר בשני פרויקטים מרכזיים – הרכבת הקלה שחלקה הראשון (הקו האדום) כבר עובד ופרויקט המטרו – פרויקט התשתיות הגדול ביותר בישראל (בהשקעה של 150 מיליארד שקל) הנמצא בימים אלה בשלב ההפקעות, כאשר החברה שלחה בשבועות האחרונות אלפי הודעות הפקעה לכל מי שנמצא על התוואי העתידי של המטרו בגוש דן ונתח מחלקתו צפוי להיות מופקע לטובת עבודות התשתית על הקו הראשון   .
מאז הקמתה, ייצג משרד עורכי הדין הוותיק, רז-כהן פרשקר ושות', את נת"ע בהליכי ההפקעות והתביעות לפיצויים בנושאי הרק"ל ואף היה היועץ העיקרי לתכנון ואישור התב"ע של הקו האדום. 

עו"ד משה רז כהן (צילום תמר מצפי)


עו"ד קרן פרשקר (צילום תמר מצפי)
לפני שלב ההפקעות בנושא המטרו פנה המשרד בבקשה לנת"ע שאשר לו לייצג בזו הפעם את הצד השני: בעלים פרטיים בכל הקשור לנושא ההפקעות ולירידת ערך קב תכניות המטרו, וזאת כנגד החברה שעבד עבורה כל השנים. לאחרונה קיבל המשרד תשובה מעו"ד רון ששון, הממונה על ניגוד עניינים בנת"ע שמאשר  למשרד רז-כהן פרשקר ושות' לייצג בעלים פרטיים כפי שביקשו וקבע שאין בכך ניגוד עניינים.
עו"ד משה רז-כהן בעלים משותף במשרד: "ההגנה על הבעלים מפני מגיעת תכניות המטרו ומפני הליכי ההפקעה מזמנת אתגרים מיוחדים. התכניות קובעות שורה של נושאים חדשים ומאתגרים. יהיה עלינו להתמודד עם המשמעות של היעוד-הנדחה, של ההפקעה הזמנית ושל ההפקעה התלת-ממדית. הסוגיות הללו דורשות מומחיות מיוחדת ואנו רואים כבוד רב בייצוג הבעלים הפרטיים לשימור זכויותיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה