משפט

עמוס לוזון בהלם: נחשפו שמות הנאשמים בהפצת הסרטון האינטימי

מספר חודשים אחרי הופץ סרטון אינטימי של איש העסקים עמוס לוזון, נחשפו שמות של שניים מהנאשמים - סער נוריאל, בנו של בעלי קבוצת הפועל נצרת עלית לשעבר, אבשלום נוריאל, ואיברהים ריאן, בנו של איש העסקים מואנד ריאן, הבעלים של חברת "מלרן". כמו כן, הנגד החשוד השלישי, קטין ובנו של שופט בכיר, לא הוגש כתב אישום
מערכת ice |  1
עמוס לוזון (צילום תומר רוטנברג)
מספר חודשים אחרי הפרשה שהסעירה את מדינת ישראל, במסגרתה נחשף סרטון אינטימי במיוחד של איש העסקים עמוס לוזון, גרושה של אירית רחמים, בבריכה בביתו, בית המשפט התיר היום (חמישי) לפרסום את שמות שני הנאשמים בהפצת הסרטון האינטימי.
מדובר בסער נוריאל, בנו של איש העסקים ובעלי קבוצת הפועל נצרת עלית (נוף הגליל היום) בכדורגל לשעבר, אבשלום נוריאל, ואיברהים ריאן, בנו של איש העסקים מואנד ריאן, הבעלים של חברת "מלרן".
נוריאל מואשם בכך שצילם את הסרטון האינטימי של עמוס לוזון, יחד עם בת זוגו בבריכה בביתו הפרטי בארסוף. נוסף על כך, נוריאל מואשם בעבירות של פגיעה בפרטיות ושיבוש מהלכי משפט. מנגד, לאיברהים ריאן מיוחסת גם עבירה של סחיטה באיומים, אחרי שדרש מלוזון 13,500 שקל על מנת שלא יפרסם את הסרטון. אחרי שאיש העסקים לא העביר לו את הכסף, הוא החליטלפרסם את הסרטון האינטימי.
השניים נעצרו כזכור עוד בחודש יולי על ידי שוטרי משטרת ישראל, לאחר הפצת הסרטון. אגב, עם השניים היה גם חשוד שלישי, קטין ובנו של שופט בכיר, שנגדו לא הוגש כתב אישום בסופו של דבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עמוס לוזון תתבע אותם ללא רחם
    דוד א 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עמוס בחור טוב תושב העיר פתח תקוה אחד שיודע
    סגור