משפט

חני נחמיאס שוקלת לתבוע? זו המילה שחצתה את הגבול

לאחר שמנהל ומפיק אומני ילדים ידוע כתב פוסט עצבני ונוקב נגד השחקנית אך כעבור זמן לא רב מחק אותו בעקבות פנייה של חברה קרובה של נחמיאס שהפצירה בו לעשות זאת, פן יחטוף ממנה מידית תביעת לשון הרע לכאורה
מערכת ice |  3
חני נחמיאס (צילום אינסטגרם/ חני נחמיאס)
מפיק ומנהל אומני ילדים ידוע שתחת כנפיו שמות כמו מיקי מוכתר ואקס ובעבר גם יובל המבולבל, יצא בחריפות נגד כוכבת הילדים והשחקנית הוותיקה חני נחמיאס בעקבות האמירות האחרונות שלה ועל פי TMI, הוא מסתבך כעת באיום בתביעה מצדה.
כזכור, אותו מנהל כתב פוסט עצבני ונוקב נגד השחקנית אך כעבור זמן לא רב מחק אותו בעקבות פנייה של חברה קרובה של נחמיאס שהפצירה בו לעשות זאת, פן יחטוף ממנה מידית תביעת לשון הרע לכאורה.
נחמיאס השבה לשאלת TMI: ״אין לי מושג על מה את מדברת. לבריאות לו״, משגב לא הגיב לדברים. בן זוגה של נחמיאס, יהודה אליאס, השיב: ״כולנו רוצים את החטופים בבית. כמובן שגם חני. בעריכה השמיטו הרבה דברים נוספים שאמרה, וחבל".
כזכור, לאחר שסיפקה ראיון מפתיע במיוחד לרדיו גלי ישראל, בו דיברה עם שרון גל על סוגיית השבויים והחטופים ואמרה דברים נוקבים על העם הרצחני מעבר לגדר בעזה, ברשתות החברתיות הופץ כי השחקנית וכוכבת הילדים חני נחמיאס היא "ביביסטית".
כאמור השמועה המרושעת שהופצה היא שהיא בן לילה הפכה לתומכת נלהבת של בנימין נתניהו וכונתה בלעג: ״הביביסטית החדשה״. נחמיאס מצדה מיהרה להבהיר, שהיא בהחלט התפכחה והבינה עם מי יש לנו עסק ואחרי שתקפה את ראשי המחאה על חלקם הגדול בפילוג בעם ישראל, היא ענתה גם למשמיצים הללו.

נחמיאס כתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה: ״אז לא, ממש לא. עוד פייק ניוז מרושע כמו הרבה אחרים, הייתי ועודני חלק מהמחאה. אמרתי, התכוונתי והתפכחתי. כמו כולם, פחות מאמינה היום בשלום עם מי שמצהירים שרוצים למחוק אותנו. מתפללת לשחרור החטופים״.
היא ציינה שזכתה לשפע של תגובות אוהדות ומחזקות לאחר שאמרה את הדברים האמיצים: ״תודה על כל עשרות ההודעות ובעיקר על זה שלא נסחפתם לתוך הפייק ניוז והעריכה מגמתית״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השמאל הביריון תוקף נשים! חני חזקי ואימצי! את אלופה!
    בעל מוח 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השמאל הביריון משתיק כל מי שמעז להפר את דעות הכת! חני חיזקי ואימצי! מותר לשנות דעה ולאהוב את המדינה ולדאוג לה! רוב השמאל מתפקח בדיוק כמוך וחשוב מאוד לחזק את כולם!
    סגור
  • 2.
    אסור
    מירי 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה השמאל הליברלי שאסור בו להביע דיעה שונה.
    סגור
  • 1.
    מודאג
    בר כוכבא 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם אלילת נעורי הפכה את עורה והפכה ביביסטית אני מודאג
    סגור