משפט

סגנית ראש העיר כמעט הסתבכה והעובדת ננזפה. כל הפרטים

עובדת עיריית ירושלים ננזפה לאחר שהקימה קבוצות וואטסאפ שהביכו את סגנית ראש העירייה חגית משה שהציגו אותה כמי שקידמה את עצמה לקראת הבחירות
דוד זולדן | 
WhatsApp (צילום בלומברג)
בכיכר ספרא נדהמו לגלות כי עובדת עיריית ירושלים, אשר במסגרת תפקידה הבכיר אמונה על קשר עם הציבור, הקימה 10 קבוצות וואטסאפ בשכונות שונות בעיר שנועדו כביכול להעביר מידע חיוני לציבור. לאחר מכן היא צירפה כמנהל מועמד ברשימה של המועמדת חגית משה, העומדת בראש סיעת הציונות הדתית בבירה. אותו מועמד הקים קבוצת וואטסאפ בשם 'כח צעיר למועצת העיר' וצירף אליה את הקבוצות שנועדו לשרת את תושבי השכונות וכן גם את משה, המכהנת בקדנציה הנוכחית כסגנית ראש העירייה.
בשלב הבא, התושבים אשר נכללו כחברים בקבוצות השכונתיות החלו לקבל את המידע שנועד לקדם את פעילותה הפוליטית של סגנית ראש העירייה. כך למשל בקבוצת 'מחלקת קהילות ושכונת קריית יובל' פרסמה משה הודעה שבה נכתב: "אתמול הגשנו את רשימת המועמדים". בקבוצות אחרות דיווחה סגנית ראש העירייה על פעילותה הציבורית וצירפה כתבות מהעיתונות שבהן היא מצוטטת ומתראיינת.
יש לציין כי אחרי שנים רבות שבהן בכירים ברשויות המקומיות ניצלו משאבים ציבוריים כדי לקדם את עצמם, בעשור האחרון בתי המשפט ומבקר המדינה הבהירו את חומרת המעשה. במאי 2013 פרסם מנכ"ל משרד הפנים חוזר מיוחד המרכז את הנחיות היועץ המשפטי לממשלה שניתנו במשך השנים אשר עסקו בנושא הבחירות: הנחיות הנוגעות לטוהר הבחירות ולאיסור השימוש במשאבי רשות מקומית לצורכי בחירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה