סטטוס בזוגיות

סטטוס: בזוגיות// 'אין הפסקת אוכל ועישון, עד 15:30 אנחנו בחיתול מבוגרים'

השבוע במדור צוותים ותיקים באייס, תמר דביר ורן אלון מגיתם שעובדים יחד כבר 7 שנים וחתומים על קמפיינים לאופל, סלקום, אסם, הפועלים, פוקס ועוד
תמר דביר ורן אלון. גיתם BBDO (צילום יח"צ)
אחת מאבני היסוד של ענף הפרסום היא עבודת הצוות - ובמסגרת זו - השילוב בין הקופי לארט, בין מי שאחראי לרעיון, לתובנה ולאמירה ומי שמפיח בו חיים באופן ויזואלי. לא פחות מכך מדובר בהתאמה על בסיס אישי, פרסונאלי שבמקרה של הצלחה מתורגמת מיד להישגים בשדה המקצועי.
בכל אחד מהמשרדים המובילים בתעשייה, פועלים צוותים שכאלו בזוגיות שנמשכת שנים רבות, והוציאה תחת ידיה לא מעט קמפיינים מוכרים ואהובים. מדור חדש באייס בשם סטטוס: בזוגיות עושה לכם היכרות עם הצוותים האלו שמתחזקים זוגיות מקצועית ארוכה, כדי להבין את סוד הקסם שגורם להם להתייצב מחדש בכל בוקר ולראות את אותם הפנים.
השבוע במדור, אנחנו עושים לכם היכרות עם תמר דביר ורן אלון מגיתם BBDO. רשימת הלקוחות שלהם כוללת את \'אופל\', \'חישגד\', \'מנוי פיס\', \'צ\'אנס\', \'אסם\' ו\'האגודה למלחמה בסרטן\', אך לאורך השנים בגיתם טיפלו ביחד או בנפרד במרבית לקוחות המשרד כגון: \'סלקום\', \'שופרסל\', \'בנק הפועלים\', \'אורביט\', \'פוקס\', \'קלינקס\', \'ניקול\', \'לילי\' ועוד. עובדים יחד מאז 2008 עם הפסקה באמצע (\"תמר התעקשה לעשות את חופשת הלידה בבית\") הניסיון המצטבר שלהם עומד על 25 שנה בענף הפרסום.
תמר דביר (40) ארטדיירקטורית, 15 שנה בתעשייה, התחילה במשרד קטן, עברה למשרד יותר קטן ומשם למשרד ממש קטן. ב-2006 עברה למשרד גדול עם נוף לים. לפני שהגיעה לפרסום נשלחה מטעם הסוכנות היהודית למזרח אירופה כשגרירה של רצון טוב, אבל התוצאות היו מאכזבות.
רן אלון (38), קופירייטר 10 שנים בתעשייה, בוגר תקשורת חזותית ב-\'.H.I.T\' ו\'תרצה גרנות\'. עשה את צעדיו הראשונים בענף כארטדיירקטור, בהמשך חצה את הקווים לקופירייטינג, התנסה תקופה בניהול ואף היה קריאייטיב פלנר. לפני שהגיע לפרסום היה דוגמן הבית של בית הפנקייק בכפר ויתקין.
איך הכל התחיל: ביוני 2008 הלכנו במסדרון בגיתם, כל אחד מכיוון אחר. תמר החזיקה ערמת ספרי לימוד ודיברה עם חברה מנבחרת המעודדות על ענייני בנות ורן היה שקוע במעיל הקולג\' החדש שלו ממכללת סמי שמעון, נתקלנו. הדפים התפזרו לכל עבר. התכופפנו לאסוף. בהמשך עשו עלינו סרט.
איך באה לידי ביטוי הזוגיות המקצועית? העובדה שתמר עובדת במשרת אם ורן במשרת אב, מחייבת אותנו להיות מאוד יעילים בניצול הזמן שלנו. באים לתקתק עבודה, אין הפסקות אוכל. אין הפסקות עישון. תכל\'ס עד 15:30 אנחנו לובשים חיתול למבוגרים. רוצה לראות?
תמר, מה הדבר שאת הכי אוהבת אצל רן? שהוא תתרן
תמר, מה הדבר שהכי מפריע לך אצל רן? שאני לא תתרנית
רן, מה הדבר שאתה הכי אוהב אצל תמר? הישירות שלה, אם יש רעיון שכולם אוהבים והיא לא מתחברת אליו, היא תגיד ולא מעניין אותה כלום.
רן, מה הדבר שהכי מפריע לך אצל תמר? הישירות שלה! אם יש רעיון שכולם אוהבים והיא לא מתחברת אליו, היא תגיד ולא מעניין אותה כלום!!!
מתוך תיק העבודות של דביר ואלון: סלקום, אסם ואופל
מה קורה כשלא מסכימים על משהו?
תמר : אין דבר כזה! אנחנו תמיד מסכימים על הכל!
רן : אפשר להוסיף עוד משהו לסעיף הקודם?
יש ביניכם קשר גם אחרי שעות העבודה? נפגשים? יוצאים לבלות יחד? בני הזוג בבית מכירים? ברור, אנחנו אפילו מגדלים את כל הילדים באותו בית בסוג של קומונה, ככה אם אנחנו נתקעים בעבודה עד מאוחר, תמיד יש מישהו בסביבה למקרה שעובדת רווחה תחזור לעוד ביקורת פתע.
מה הסיפור שמסביר הכי טוב את החיבור ביניכם: ADVERTISING FOR DUMMIES
רוצים להשתתף במדור? עובדים כבר כמה שנים יחד במשרד פרסום? פנו אלינו למייל moshe@ice.co.il
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה זה המדור הזה? זה אמור להצחיק? (ל"ת)
    יעל 01/2016/30
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 4.
    שני מטומטמים
    איתמר 01/2015/28
    הגב לתגובה זו
    6 6
    שחושבים שהקוראים הם באותה רמה נפשית ושכלית כמוהם ולכן מרשים לעצמם לענות בכזאת טיפשות לשאלון. שמישהו בבקשה יחזיר לי את שתי הדקות שביזבזתי על המפגרים האלה
    סגור
  • 3.
    פיהוקי
    פיהוקי 01/2015/19
    הגב לתגובה זו
    6 6
    גיתם עדיין משרד משעעעעמם
    סגור
  • 2.
    תמיד ידעתי שבגיתם עושים במכנסיים (ל"ת)
    חוקוקוקו 01/2015/19
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 1.
    חמודים :) (ל"ת)
    ראול ולנברג 01/2015/19
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור