חדשות

המשטרה מתריעה מפני "יום האונס" - כך תשמרו על עצמכם וילדיכם

אתגר טיקטוק חדש ומטופש מבקש לעודד במהלך השבת אונס. במשטרה התריעו ופרסמו שורה של אזהרות ועצות כיצד להשמר מפני כל חשש לביצוע מעשה שכזה. הנה כל מה שעליכם לעשות
מערכת ice | 
הטרדה מינית (צילום Istock)
דוברות המשטרה יצאה היום (שישי) באזהרה מטעם משטרת ישראל, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת ויחידה 105 בלהב 433 שביקשו להביא לידיעת הציבור כי: "בימים האחרונים אנו עדים להפצת תכנים שונים ברשתות החברתיות, הקוראים לקיים בתאריך מחר (שבת) את "יום האונס הבינלאומי".
מהדוברות נמסר: "אנו קוראים להורים לגלות מעורבות ואחריות בפעילות הילדים ברשת, לשוחח עמם, להסביר להם ולוודא כי הם מבינים את הסכנה הטמונה בקריאות מסוג זה. להימנע מלשתף פעולה עם שולחי התכנים בנושא או לשתף תכנים עם אנשים שאינם מכירים. כמו כן יש להימנע משיתוף והפצה של תכנים אלה שכן בעצם השיתוף הם עלולים לעודד אחרים לשתף פעולה".
"כל צפייה בתכנים הקוראים לפגוע באחר עלולה להוות אמצעי לתקיפה מינית של קטינים ובגירים כאחד מתוך מטרה לחקות את התוכן אליו נחשפו. משטרת ישראל ממליצה לכל מי שנפגע או נחשף לתכנים הללו לפנות מיד למוקד 105 ולדווח".
לסיום נמסר: "נמשיך להיאבק בנחישות  בתופעה החמורה גם במרחב הווירטואלי ונשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה