חדשות

גדעון לוי: "יש ציד נגד החרדים, כלי התקשורת מלבים שנאה"

העיתונאי גדעון לוי ממשיך לספק כותרות מעניינות, הבוקר התראיין גדעון לוי והגיב לסערות סביב החברה החרדית, על הקורונה ברחוב החרדי אמר "הם תרמו לשנאה נגדם" על הסיקור של החברה החרדית "שיקרי" 

מערכת ice |  2
גדעון לוי (צילום משה שי פלאש 90)
למרות שבשנה האחרונה הציבור החרדי סופג לא מעט אש סביב משבר הקורונה, איש עיתון הארץ גדעון לוי התראיין הבוקר (שני) לתכנית הרדיו ל"מנדי ביתאן" והתבטא בעד הרחוב החרדי בראיון מלא אהדה לחרדים, בראיון גם האשים לוי גורמים בתקשורת בשקרים נגד החרדים. 
בראיון אמר גדעון לוי: "יש ציד נגד החרדים" והוסיף: "יש ציבורים שלמים שחיים על שנאת חרדים, וכלי תקשורת שמלבים את זה" לוי הצביע על החברה החרדית כאחראית גם היא לשנאה נגדם ואמר "במעשיהם השנה הם תרמו לא מעט לשנאה נגדם". "שנים אני כותב בעד החרדים" הוסיף לוי. העיתונאי החרדי אלי ביתאן כתב על לוי: "צדיק בסדום". 
כזכור אתמול פרסמנו  סקר של הליגה נגד השמצה ממנו עולה כי השנה 50% מהישראלים שינו את דעתם לרעה על הרחוב החרדי בעקבות משבר הקורונה, זה לצד ירידה בכמות הישראלים שרואים את החרדים כחלק מהחברה הישראלית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להתבונן במיקרו ולא במאקרו
    תומך באמת 03/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרדים משפחות גדולות,בדירות צפופות, עם חיי קהילה משותפים ב: 3 תפילות,שיעור,ארגון חסד או שניים,ילדים פזורים ביותר ממוסד לימודים בודד, ובנוסף שביניהם תמיד יהיו מכחישי קורונה/חיסון כמו בכל מגזר, אבל הנזק האפידמיולוגי אצלם הוא פי כמה משאר הציבור שכל התנאים הנ״ל לא חלק מאורח חייהם. ובגלל זה הם שנואים בקורונה?!?! אבל סבבה להיעזר בהם בפנצ׳ר ביום גשום(ידידים),120 שניות להצלה,זק״א,או ייעוץ רפואי חינם הרב פירר,עזר מציון, יד שרה לציוד למוגבלים ועוד מאות ארגוני מלכ״ר שכולם נעזרים בהם בשעת צרה, אבל לתת בהם סכין במחשכי המקלדת, כגרועים מאויבי האומה. דמגוגיים כפויי טובה!!!
    סגור
  • 1.
    יישר כח. לא יעזור למרעילי הבארות.
    דגן 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור