חדשות

טענות לזריקות אבנים על מפגינים: "מחבלים יהודים", אלפים הגיעו למחות בבלפור

מארגון מחאת הדגלים השחורים הגיבו לטענת מפגינים כי הושלכו אבנים לעברם: "הם מונעים מהסתה פרועה שמוביל המופתי של בלפור נגד אזרחי ישראל. זה יגמר בדם". מול בית ראש הממשלה מחאה שהנושא המרכזי בה פרשת הצוללות
כפיר אדר | 
שמשת הרכב המנופצת (צילום טוויטר)
אחרי מעצר של כ-20 מפגינים בצעדה הלא חוקית בכביש 1 בכיוון ירושלים, תנועת המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הורידה הילוך ושידרה עסקים כרגיל לקראת ההפגנה ה-22 ברציפות בבלפור שאליה שוב הגיעו אלפים.
אבל, כמו שקרה מספר פעמים מאז החל גל המחאה, נרשמה שוב אלימות נגד המפגינים, כאשר מתנועת "הדגלים השחורים" מסרו שבצומת מורשה הושלכה אבן לעבר מפגינים, פגעה ברכב וניפצה את השמשה.
בטוויטר מחאת הדגלים השחורים נכתב: "זו לא אלימות אקראית, ואבן יכולה להרוג. מדובר במחבלים יהודים שיצאו לבצע פיגוע נגד המפגינים, והם מונעים מהסתה פרועה שמוביל המופתי של בלפור נגד אזרחי ישראל. זה יגמר בדם. והדם כולו על ידי הנאשם. לעולם לא נוותר, ידענו טרור בעבר, נוכל לו גם היום וגם בעתיד. המדינה חשובה מהנאשם!".
לקראת ההפגנה בבלפור, תנועת 'קריים מיניסטר' כתבה בפייסבוק: "התנועה מזכירה שוב לעיתונאים ולעורכי החדשות לא לתת ביטוי לפרסומים המגיעים מדוברות המשטרה בטרם נערכה בדיקה מקיפה של אמינות הפרסום. כעת פרסמה המשטרה הודעת כזב המהווה ביזיון בית משפט לגבי שימוש בהגברה ומגפונים אחרי תשע וחצי. נזכיר כי  מאז פרוץ מחאת בלפור הפכו לצערנו *שקרים ופייק ניוז תוך כדיי ההפגנה לפרקטיקת עבודה קבועה בדוברות המשטרה כחלק מקמפיין להשחרת המחאה".
 
עוד נכתב: "לפני כחודש וחצי ישב באולפן חדשות13 סגן ניצב זיו שגיב והדהד פייק ניוז לפיו תנועת 'קריים מיניסטר' קוראת למפגינים לפגוע בשוטרים. המשך ישיר לשורה של מקרים בהם הפיצה המשטרה פייק במהלך הפגנות  וביניהם: 1. נתפס חולה קורונה בבלפור - שקר. 2. אבן נזרקה על שוטר - לא היה ולא נברא 3.קיים סרטון לפיו ניסו גואטה הותקף שצפוי להתפרסם- אנו עדיין מחכים".

באדיבות: קריים מיניסטר
אגב, המוטיב החוזר בהפגנה היה דגמים שונים של צוללות שהביאו עמם המוחים. ההתייחסות לתיק 3000, עם מיצג ענק ועליו הכיתוב: "אח''י, שוחד שקרים'' ודגמים קטנים יותר שנשאו את הכיתוב: "מה שהרסתם אנחנו נבנה" גם היו בבלפור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה