חדשות

ביצים, פחית וגז פלפל נגד מפגינים: שבת אלימה בצל ההפגנות והעצרת לזכר רבין

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שבר"ג הושלכו פחית וביצה לעבר מפגינים ובצומת בן גוריון רכב חולף ריסס גז פלפל שגרם לפגיעה במפגין. עצרת זיכרון במלאת 25 שנה לרצח רבין והפגנה מול בית ראש הממשלה גם כן לא עברו בשקט
כפיר אדר |  4
המחאה בכיכר ציון (צילום צילום בן קלמר)
עוד שבת של הפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. שוב יצאו מאות לגשרים ולצמתים כדי להניף שלטים ודגלים שחורים כמחאה נגד הממשלה, כאשר גם הערב (שבת) לא הכל עובר חלק ונרשמו עימותים בין מפגינים לבין מתנגדיהם.
על דוברות המשטרה (מרחב דן) התקבלו דיווחים במוקד 100 של משטרת ישראל בגין אלימות כלפי משתתפי מחאה. בצומת בן גוריון ברמת גן התקבל דיווח בגין ריסוס גז פלפל מרכב חולף לעבר משתתפי מחאה. אדם נפגע באורח קל (ע"פ גורמי הרפואה) וקיבל  טיפול רפואי במקום. בצומת אלוף שדה פינת הירדן ברמת גן- הושלכה פחית וביצה לעבר מפגינים. לא היו נפגעים. המשטרה פתחה בחקירה.
המשטרה הודיעה כי הכוחות המוצבים במחאה המתקיימת בכיכר ציון, עיכבו לחקירה שניים החשודים שהחלו לגרום נזק לשלטי המוחים והפרו את הסדר הציבורי. בתוך כך, תלונה הוגשה למשטרה לאחר שהושחת דוכן של תנועת שלום עכשיו לקראת צעדת המחאה לציון 25 שנים.
 
לבלפור הגיעו בהמשך אלפי מפגינים מצוידים בשלטים נגד נתניהו, הממשלה וכן שלטים המתייחסים לזכרו של רבין, הונפו דגלים ורודים. העצרת של התנועה לאיכות השלטון נגד הממשלה תפתח בדקת דומייה לזכרו של יצחק רבין. בסך הכל הגיעו לפחות אלף מפגינים, כאשר במהלך הערב יעלו לבמה מספר נואמים.

עוד לפני כן, בתנועת קריים מיניסטר שמילאה את ההפגנה בפעילים, הביעו מסר לוחמני לקראת העצרת: "טוב זה הולך ככה: קבוצת אזרחים המודאגים באי חקירת פרשת הצוללות יוזמת צעדת מחאה חוקית לחלוטין, מחלף חמד לירושלים. מיד עם יציאת הצעדה, היא נעצרת ע"י משטרת ישראל, כ-12 ניידות משטרה וכ-30 אנשי יס"מ. השוטרים בשטח מתקשים להסביר את סיבת עצירת השיירה. שידור חי בפייסבוק של האירוע - מופסק ונמנע ע"י אנשי המשטרה במקום".
"3 מהצועדים מעוכבים ונחקרים במקום. בהמשך הם מועברים למשטרת בית שמש, מרחב ציון, מחוז ירושלים. עו"ד יוצא בבהילות לכיוונם. עם הגיעי למקום נמסר לי עי אחד הקצינים במקום שהמעוכבים לתחנה עומדים להשתחרר. התוצאה: הצעדה לא יצאה לדרכה וסוכלה עי המשטרה.אף אחד לא יתן על כך את הדין.  פניות למח"ש או לבית המשפט לא יועילו. משטרת ישראל מקדישה הרבה מאמץ, תיכנון ואמצעים כדי לדכא ולסכל פעילות מחאה חוקית.משטרה פוליטית !! לא יצליחו לדכא את המחאה או לעכב את נפילת המשטר".
עוד נכתב: "הוי נתניהו...איך חלפה לה תהילת עולם...איך נעלמו הימים המתוקים בהם יכולת לעמוד על כל במה ולהשתחץ על "לא היה כלום כי אין כלום" להצטלם מחוייך עם פחית חמוצים... לצעוק במרכז הליקוק "הם מפחדים"...זהו, נגמר...היום כל מופע שלך יותר מתבכיין ומייבב מרעהו...איש קטן מפוחד ורדוף המגייס בשארית כוחותיו עוד קצת העמדת פנים, עוד קצת שקרים שקופים עוד קצת פירוטכניקה זולה בכדי לנסות ולשמר את שאריות האמפתיה והנאמנות של קהל אוהדים הולך ומתמעט, הולך ונגוז...האחרים - גם אלה שנפלו בזמנו בשבייך ושעו להסתותיך הולכים ומתפקחים... המציאות טופחת על פניהם ואזניהם כבר ממאנות להקשיב לארס העלוב והדהוי היוצא חלושות מפיך...בגידת המנהיג -נפילת הכתר וכל הזעם ורגשות הנקם הטמונים מאחוריהם".
"אין מה לקנא בך נתניהו. הרווחת הכל בשיא היושר. הנה זה מתקרב...לא ירחק היום. גם הסכינים הארוכות עוד ממתינות לך מעבר לפינה ושוחרי רעתך מבית משחיזים אותן כל העת...כל שלל משת"פיך שהימרו בחייהם על כוחך הבילתי נדלה יבהלו ויסוגו... יזדרזו להציל את נפשם מהספינה הטובעת...הסבל האנושי האישי שגרמת למיליונים יהיה עצום!! הם לא ישכחו זאת לעולם...נסה בחשאי לאסוף את כל אשר חמסת ולך! ברח! כל עוד נפשך בך!! עצת חינם!!".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תומכי הימין
    משה 11/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם ממש לא אלימים רק מכים מתפרעים זרקו פחיות וביצים ההבדל היחידי לפני 25 שנה הפגינו ועודדו לרצח ראש ממשלה רבין ז"ל ולרצח הדמוקרטיה. הלגו של הליכוד כוח.כסף בלי כבוד.
    סגור
  • 3.
    מתי העצרת לזכר קורבנות ה"שלום" השמאלני ? אלפי אזרחים ש
    מתי 11/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתי העצרת לזכר קורבנות ה"שלום" השמאלני ? אלפי אזרחים שנטבחו , מתי פושעי אוסלו הרוצחים יבואו על עונשם ?
    סגור
  • 2.
    חפש מי ינענע אותך
    תומס 11/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד אחד שמנסה לכפות את דעותיו על הציבור. הפסדתם בבחירות שחררו לא צריך לשרוף את המועדון. חפש מי ינענע אותך
    סגור
  • 1.
    הביב הבכיין
    אביהו 11/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    " ברח , אנג'ל, ברח."חלאת המין האנושי .צא מחיינו. ואולי נצליח להוציא את המדינה מהמיץ של הזבל ששאבת אותה לתוכו.אולי בעה"ש.
    סגור