חדשות

ערוץ 10 ישדר ביום א' את סרט הדוקו 'בודדים' של פז שוורץ

סרטה של פז שוורץ 'בודדים' ישודר ביום ראשון הקרוב מיד לאחר המהדורה המרכזית בערוץ 10. הסרט עוסק בחייהם של 4 צעירים שמוגדרים חיילים בודדים חריגים. משפחותיהם חיות בארץ אבל הם לא בקשר איתן כל אחד מסיבותיו.
אלכסנדר כץ |  2
ערוץ 10 (צילום ערוץ 10)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל תטעו ותטעו. זה קל לערוך ולעקם את המציאות בעריכת סרט.
    כל מקרה לגופו. 08/2015/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהחיילים הבודדים יש כאלו שבאמת ההורים שלהם התעללו בהם והם ילדים טובים. ---אבל--- חלק מהחיילים הבודדים האלה הם בעצם הבעייתיים בעצמם לא עוזרים להורים שלהם שכבר קורסים לא עוזרים למי שנתן להם את חייהם ורק מלכלכים על ההורים כאילו הם אלו שלא בסדר לא עוזרים אפילו בדברים מינימליים כביסה כלים לעבוד קצת לעזור לאמא כלום! יש כאלה. ואז באה כתבה בערוץ 10 עם עריכה של מוסיקה עצובה וראיון אך ורק של הצד של הילדים ומוציאים את כולם צדיקים ומסכנים. מנסיוני המר לצערי בחיים אני אומר לכם שחלק מהם הם הבעייתיים באמת ולכן-הם בודדים! מפקירים את ההורה שכל חייו גידל אותו! גועל נפש. יש כאלו! ואלו שהם באמת ילדים טובים- אני מאחל את כל האושר השמחה וההצלחה בחיים. ולערוץ 10 זה בשבילכם- תראיינו גם את הצד של ההורים ופתאום חלק מהסיפורים יתבהרו! תפסיקו להכתים לחינם שמם של חלק מההורים קשיי היום האלה! לא מספיק נתנו את חייהם גם עכשיו הפכו מהם מפלצות בכתבה הזו ולא כולם כאלה! חלק כן אבל לא כולם! לפעמים זה הפוך והילד- הוא המפלצת ומשחק אותה מסכן!
    סגור
  • 1.
    הכתבה על החיילים הבודדים ב2.8.15
    אמנון הדר 08/2015/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה מעניינת ומרגשת . נשמח לארח ולנסות לעזור לחיילים שהשתתפו בכתבה . נודה לך אם תעזרו לנו ליצור קשר עם החיילים הבודדים שהשתתפו בכתבה. amnon@tarsis.co.il
    סגור