בריאות

אייל גולן בצעד מפתיע: זו ההחלטה שלא הסכים לוותר עליה

אחרי לא מעט התלבטויות 'עם ישראל חי' יהיה שם האלבום החדש שלו, זה היה השם שגולן רצה יותר מכל ההצעות האחרות: "הרגיש לו הדבר הכי נכון שיש, לא צריך שם מיוחד אלא שם שהוא אנחנו", הסבירו גורמים בסביבתו שאישרו שהאלבום ייצא בחודשים הקרובים.
מערכת ice |  4
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
"עם ישראל חי" יהיה השם של האלבום הבא שיוציא אייל גולן, כך פורסם היום (שישי) במאקו.אם השם 'מצלצל' לכם מוכר, זה בוודאי בגלל שזה גם השם של להיט הענק של גולן שהגיע למקום השלישי בהיטליסט וכבר זכה לקאברים באוסטרליה, ארצות הברית וגם באירופה וכעת האלבום יתהדר בשם הזה.
ב-mako פורסם שאחרי התלבטויות, זה היה השם שגולן רצה יותר מכל ההצעות האחרות: "הרגיש לו הדבר הכי נכון שיש, לא צריך שם מיוחד אלא שם שהוא אנחנו", הסבירו גורמים בסביבתו שאישרו שהאלבום ייצא בחודשים הקרובים.

רק לאחרונה שיתף הזמר על שירו החדש 'ילד שלי' כי: "מאז השביעי לאוקטובר יש המון לילות לבד עם עצמי, ערב אחד קיבלתי הודעה מאבא שהבן שלו לוחם בעזה, הוא ביקש סרטון וכתב לי על התחושות הקשות והפחדים שלו, זה תפס אותי ביום קשה של הרבה כאב ודמעות".
"כשסיימתי לצלם את הסרטון עשיתי דבר שלא עשיתי שנים והתחלתי לכתוב טקסט, את כל מה שהרגשתי פשוט כתבתי על הנייר, שלחתי את הטקסט לאבי אוחיון ולרותם חן שיעשו את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב שיש ויצא מזה ״ילד שלי, השיר מוקדש לכל ההורים שאין להם יום ואין להם לילה, עד שהילדים יחזרו אליהם ויחבקו אותם חזק חזק. השיר הזה מוקדש לכל הלוחמים שלנו ששומרים עלינו, על אדמתנו. בזכותכם אנחנו כאן"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איך אוהבים עוד את מנצל הקטינות הזה?
    גל 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צריך להחרים אותו
    סגור
  • 3.
    אייל גולן
    פרח 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה רגישות יש בך אם זה לילדים שלך ולסובבים אותך????כיף לראות ולהרגיש כמה אתה אנושי
    סגור
  • 2.
    איל קח איזו קטינה שתעזור לך (ל"ת)
    מומו 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    יופי של שם ויופי של ישראליות. תודה אייל ! (ל"ת)
    יחד ננצח ! 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור