בריאות

בואינג בהודעה חריגה: לוקחים אחריות על המטוס שהתפרק באוויר

לאחר התקרית בה דלת החרום של מטוס בואינגג 737-9 מדגם MAX התפרק באוויר, מנכ"ל החברה, דייב קלהון, יצא בהצהרה פומבית: "אנו מכירים בטעותנו, הולכים לגשת לחקירה ב-100% שקיפות בכל שלב"
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Cityswift Ireland / flickr)
רק לאחרונה מטוס בואינג 737-9 מדגם MAX של חברת אלסקה איירליינס נאלץ לבצע נחיתת חירום, וזאת משום ש"חלק מהמטוס התפוצץ בטיסה". האירוע המפחיד הסתיים בפציעות קלות בלבד, אך הוא פתח תיבת פנדורה בנוגע לתקן הבטיחות בחברה. לאחרונה, מנכ"ל בואינג, דייב קלהון, יצא בצהרה ולקח אחריות: "אנו מכירים בטעותנו".
ביום שבת האחרון, מנהל התעופה הפדרלי (FAA) הורה לבדוק כ-171 מטוסים מהדגם המדובר המופעלים ע"י חברות תעופה אמריקניות או נמצאים בשטחה של ארה"ב – מה שהוביל לביטולים של מאות טיסות, במיוחד אצל חברת יונייטד אירליינס, המחזיקה כ-79 מטוסים מאותו דגם.
קלהון הוסיף כי: "אנחנו הולכים לגשת לחקירה הזו בידיעה שהאחריות לתקרית היא עלינו. נעשה את זה ב-100% שקיפות בכל שלב ושלב". המנכ"ל הסביר כי הם עובדים באופן אינטנסיבי בשביל לברר את סיבת התאונה בה דלת החירום של המטוס התפרקה בזמן הטיסה.
כמו כן, הוא הזדהה עם כל מי ששהה במטוס של חברת 'אלסקה אירליינס' בזמן התקרית: "כשקיבלתי את הסרטונים מהמקרה, כל מה שיכולתי לחשוב עליו הוא שיש לי ילדים ונכדים, מה אם זה היה קורה להם? לא ידעתי אפילו למה זה קרה, אבל דאגתי לבטיחותם של כלל הנוסעים. העדיפות הראשונה שלנו היא שמירה על הבטיחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה