בריאות

הלך הקול? נחשפת הידרדרות חדה במצבה הזמרת סלין דיון

מצבה של סלין דיון הולך ומחמיר: שנה לאחר שחשפה כי היא סובלת מ"תסמונת האדם הנוקשה", כעת מגיעה הודעה נוספת על החמרה חריפה במצבה הבריאותי

מערכת ice |  2
סלין דיון (צילום אינסטגרם/ סלין דיון)
בחודש דצמבר אשתקד, הזמרת הקנדית סלין דיון (55) חשפה כי היא סובלת ממחלה נוירולוגית בשם SPS הידועה גם כ"תסמנת האדם הנוקשה". מדובר במחלה חשוכת מרפא הפוגעת בשליטה של המוח על שרירי הגוף, מה שגורם לנוקשות שלהם, עוויתות, כאבים וקשיים בתנועה.
בשל מצבה הרפואי, היא נאלצה לבטל את כל ההופעות שתוכננו ל-2023, כולל ההופעה בישראל. היום (שלישי), קלודט, אחותה הגדולה של סלין דיון, מעדכנת במצבה המורכב של אחותה: סלין איבדה שליטה מוחלטת על השרירים. המטרה היא לחזור לבמה. אבל באיזה אופן? אני לא יודעת".
עד היום, דיון מכרה מעל ל-200 מיליון תקליטים. הונה מוערך כעומד על 800 מיליון דולר, מה שהופך אותה לאמנית עם השווי השני בגודלו בכל הזמנים, לאחר מדונה. אך מה כל העושר הזה שווה - אם אין בריאות?

נזכיר כי בדצמבר 2022, שיתפה דיון את מעריציה בסרטון ברשתות החברתיות בו היא אמרה: "אני מתגעגעת אליכם, להיות על הבמה. להופיע עבורכם. אני תמיד נותנת 100 אחוז בהופעות שלי, אבל המצב שלי לא מאפשר לי לתת את זה. אין לי ברירה אלא להתרכז בבריאות שלי כרגע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד קורבן של הזריקה היעילה והבטוחה? (ל"ת)
    מישהו 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כוכבת אמנית במה מיוחדת
    אבי אביק 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראיתי את סלין דיון על הבמה בווגס. הופעה מרשימה מקצועית מעולה. מקווה שלא תסבול. שתחייה כמה שתוכל. כסף זה לא הכול בחיים. רק בריאות
    סגור