בריאות

סוכרתיים? זה אתר המתכונים שהוקם במיוחד בשבילכם

בשורה לחולי הסוכרת: אתר מתכונים חדש הושק במיוחד עבור חולי סוכרת המתמודדים עם אתגרי תזונה רבים. האתר הוקם  לזכרו של אור פורן ז"ל, בנה של לבנת פורן, שהיה חולה בסוכרת נעורים והלך לעולמו בגיל 40 

מערכת ice |  1
סוכרת (צילום מוס"ל)
Happy Food הוא כנראה אתר שהיינו צריכים ולא שמנו לב שחסר בנוף. מדובר באתר מתכונים שפותח במיוחד עבור חולי סוכרת וגם לכל מי שמחפש תזונה דלת פחמימות. האתר הוקם  לזכרו של אור פורן ז"ל שהיה חולה בסוכרת נעורים ומת מהמחלה בגיל 40.
לפני מותו, שיתף אור על הקשיים וההתמודדות עם המחלה. בראיון לידיעות אחרונות הוא אמר: "אין רגע של שקט ואין שעה שבה אני לא צריך להסתכל על מד הסוכר ולחשב כמה אכלתי, כמה אינסולין יש לי כרגע בגוף, כמה פעילות גופנית עשיתי, מתי אני מתכנן לאכול שוב וכמה פחמימות יהיו שם. כשהמשאבה מגיע, אוכל אני יכול סוף־סוף לנוח קצת". 
באתר, שפותח על ידי המתכונאית אורלי פלאי בורנשטיין והתזונאית ליאת ברנט, נמצאים למעלה מ-100 מתכונים כגון: לחם טחינה, פיצה כרובית, שקשוקה ירוקה, קציצות בריאות, בראוניז, טראפלס שוקולד ועוד.
סוכרת נעורים היא מגיפה - בשנים האחרונות ישנה עלייה ניכרת בתחלואה וארגון הבריאות העולמי מעריך שבשנת 2030 יגיע מספר החולים לכ-300 מיליון, פי עשרה ממספר החולים שנספרו בשנות ה-80.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתר לחולי סכרת
    חיים 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כתובת האתר עם המתכונים לחולי סכרת בבקשה ?
    סגור