בריאות

נחשף: שוב הוענק טיפול רפואי למחבלי חמאס בבתי חולים בארץ

היום (רביעי), פורסם כי בימים אלו ממשיכים לקבל מחבלי חמאס טיפול רפואי בבתי חולים ציבוריים בישראל. גורמים רפואיים התנגדו לאותה החלטה ואמרו: "חייבים לבנות מתקן רפואי רציני יותר עבור המחבלים, ולהפסיק להביא אותם לבתי חולים ציבוריים"

מערכת ice | 
טיפול רפואי (צילום shutterstock)
היום (רביעי) פורסם כי מחבלי חמאס אשר ביצעו את הטבח הנורא ב-7 באוקטובר ביישובי העוטף, מקבלים בימים אלו סיוע רפואי בבתי חולים ציבוריים בישראל. נוסף על כך, מחבלי חמאס אף אושפזו בימים האחרונים במשך כמה ימים.
כזכור, בימים הראשונים שלאחר הטבח ב-7 באוקטובר, התאשפזו מחבלי חמאס במשך כמה ימים בבתי חולים רבים בארץ. לאחר שביקורת חריפה סבבה סביב קבלת טיפול רפואי למחבלים ולאחר שהתלוננו על כך שאלו טופלו לצד חייל או אזרח פצוע, בתי החולים סירבו לקלוט מחבלים ושירות בתי הסוהר הקים מתקן לטיפול רפואי עבורם.
לאחרונה, דווח כי בתי החולים הציבוריים חזרו לקלוט מחבלים נוספים ואלו קיבלו סיוע רפואי במשך כמה ימים. לאור זאת, גורמים רפואיים הביעו את התנגדותם הנחרצת כלפי אותה החלטה ואמרו: "אי אפשר להמשיך עם זה ככה. חייבים לבנות מתקן רפואי רציני יותר עבור המחבלים, ולהפסיק להביא אותם לבתי חולים ציבוריים".
עוד הוסיפו גורמים רפואיים כי: "הנושא הזה מביא אותנו למצבים בלתי אפשריים, כמעט בכל צוות רפואי יש מישהו שאחד מיקיריו נפגע, נהרג או נחטף, שלא לדבר על הסכנה ללינץ' כמו באירוע שבו חברי 'לה פמיליה' הגיעו לבתי החולים, וכמובן - גם החיילים הפצועים מאושפזים פה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה