בריאות

חברת הרובוטיקה הרפואית תרמה חצי מיליון שקל לסיוע ללחימה

המפתחת של רובוט הדה וינצ'י, חברת INTUITUVE Surgical, תרמה בין היתר אופנוע-אמבולנס לאיחוד הצלה, ועובדי החברה מתנדבים במגוון עמותות
מערכת ice | 
עובדי INTUITUVE Surgical (צילום מרק שיפרין)
חברת הרובוטיקה הרפואית והמפתחת של רובוט הדה וינצ'י, INTUITUVE Surgical תרמה עד כה מעל חצי מיליון שקלים במסגרת יוזמות שונות לארגוני סיוע ישראליים מאז תחילת הלחימה.
בין היוזמות: תרומת אופנוע-אמבולנס לארגון איחוד הצלה לטובת המאמץ לתמוך ביחידות הרפואיות הפועלות בארץ להצלת חיים. בנוסף, החברה יזמה קמפיין Well Being ייחודי, אשר מעודד את עובדי החברה בעולם ובמיוחד בארץ לעסוק בפעילויות המטיבות עם הגוף והנפש, כאשר כל שעת פעילות מתורגמת לתרומה כספית שהחברה תעניק לארגוני סיוע ישראליים.

כמו כן, החברה הקימה קרן תרומה לעמותות ישראליות ויצאה בקמפיין מאצ'ינג לאיסוף תרומות מעובדי החברה, כאשר כל שקל שנתרם על ידי העובדים – מושווה על ידי החברה.
בנוסף, החברה בחרה לתמוך בעובדיה בתקופה זו של אי ודאות באמצעות הקדמת מועד הענקת הבונוסים השנתיים, במטרה לאפשר גמישות כלכלית. כמו כן, החברה הגדילה לעשות ומציעה לכלל עובדיה סדרת מפגשי ייעוץ ותמיכה מקצועיים עבורם ועבור בני משפחותיהם, על מנת להעניק כלים להתמודדות הרגשית והנפשית עם המצב. 
גם העובדים נרתמו לסיוע, לאורך החודש האחרון מתנדבים עובדי החברה במגוון עמותות כדי לתמוך במערכי הסיוע האזרחיים. העובדים לקחו חלק באריזת מזון לחיילים ומשפחות מפונות, סייעו בהקמת מייצג להעלאת מודעות להשבת החטופים ועבדו במספר משקים חקלאיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה