בריאות

ועדת סל שירותי הבריאות מתעכבת: משרד הבריאות בהודעה דרמטית

משרד הבריאות הודיע כי בעקבות המלחמה ואי הוודאות שנוצר, מתעכב במספר ימים מועד תחילת עבודת ועדת סל שירותי הבריאות וההתאמות הנדרשות במתכונת עבודתה: "מכירים בחשיבות הגבוהה של סל שירותי הבריאות והנגשת תרופות לציבור"
מערכת ice |  1
משרד הבריאות (צילום flickr/ zeevveez)
היום (חמישי) החל יומה ה-13 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-3,900 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 199 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה.
מי שעובדים ללא הפסקה סביב השעון בתנאים קשים במיוחד, כמו תמיד יש לומר, אלה הרופאים וצוותי הרפואה השונים שעוברים ימים לא קלים. בעקבות העומס הגדול על בתי החולים וחוסר הוודאות שנוצר, משרד הבריאות הודיע כי מתעכב במספר ימים מועד תחילת עבודת ועדת סל שירותי הבריאות וההתאמות הנדרשות במתכונת עבודתה בשל המצב.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם משרד הבריאות בנושא נכתב כי "משרד הבריאות מעדכן כי בגלל המלחמה ובשל הצורך להבטיח את תפקודה ויציבותה של מערכת הבריאות במצב המלחמה ואי הוודאות שנוצר, מתעכב במספר ימים מועד תחילת עבודת ועדת סל שירותי הבריאות וההתאמות הנדרשות במתכונת עבודתה בשל המצב. משרד הבריאות מכיר בחשיבות הגבוהה של סל שירותי הבריאות והנגשת תרופות לציבור ועל כן יעדכן המשרד לכשתתקבל החלטה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להעיף את ביבי
    אזרח מודאג 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברור שבמצב שנוצר, צריך לכלכל מחדש תקציבים שוטפים. אבל זו לא הסוגיה. מי שהביא אותנו למצב הנוראי הזה כולל הנזק הכלכלי האדיר הנובע מהמלחמה, הוא לא אחר מאשר השקרן המושחת. הוא האשם הראשי ולכן הוא צריך ללכת יחד עם ממשלתו המטורללת וההזויה
    סגור