בריאות

הטראומות של ילדי העוטף נחשפות: "רצתי שכולי דם"

אל"י, האגודה להגנת הילד, פתחה את קרן החירום להקצאת מטפלים נוספים בטראומות מורכבות של ילדים מפוני דרום, השוהים בקיבוץ עין גדי. אחד מהילדים המפונים סיפר בכאב מצמרר: "קפצתי מהמרפסת ורצתי כשכולי דם ורציתי לעלות לשמים להחזיר את המתים"
מערכת ice | 
אנשי העמותה בעין גדי (צילום יחצ)
אל"י, האגודה להגנת הילד, פתחה את קרן החירום להקצאת מטפלים נוספים בטראומות מורכבות של ילדים מפוני דרום בעקבות אירועי המלחמה, השוהים בקיבוץ עין גדי. על פי הנתונים במקום כ-500 איש מעוטף עזה לרבות מהיישובים בארי, חולית ושדרות פונו לקיבוץ עין גדי, רבים מתוכם ילדים.
מטפלי האגודה להגנת הילד טיפלו עד כה בלמעלה מ- 100 ילדים המתמודדים עם טראומות מורכבות. אחד מהילדים המפונים סיפר בכאב מצמרר: "קפצתי מהמרפסת ורצתי כשכולי דם ורציתי לעלות לשמים להחזיר את המתים".
אל"י האגודה להגנת הילד הקימה עמדות טיפול בטראומות מורכבות למפוני יישובי הדרום, שפונו לאזור ים המלח, מטפלים בטראומות המורכבות של ילדים: מטפלי אל"י האגודה להגנת הילד, הגיעו  ליישובי ים המלח על מנת להגיש סיוע לטיפול בטראומות המורכבות של הילדים שנחשפו לזוועות.
נשיא אל"י, ערן צימרין מסר: "אנחנו נמצאים באירוע הטראומטי והקשה ביותר שידעו ילדי מדינת ישראל מאז הקמתה. הקמנו עמדות טיפול למען הילדים התמימים שנחשפו לזוועות ובכוונתנו להעניק טיפולים ללא עלות במספר שלבים במהלך כל התקופה הקרובה בפרט וזו שאחריה. אל"י תמשיך לחבק את הילדים ומשפחות המפונים ולתמוך בהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה