בריאות

אשתו של מאור אדרי חושפת: "עברתי הריון שהסתיים בהפלה״

נאור פוני, אשתו של הזמר מאור אדרי, יוצאת בגילוי לב ומספרת על האירוע הלא פשוט שעברה לאחרונה, לאחר שעברה היריון חוץ רחמי שהסתיים בהפלה. בדבריה חושפת אדרי את הקושי וקוראת לנשים להיבדק
מערכת ice | 
נאור פוני ומאור אדרי (צילום אינסטרגם)
נאור פוני, אשתו של הזמר מאור אדרי , חושפת: ״עברתי הריון חוץ רחמי שהסתיים בהפלה״. פוני מספרת על הרגע שבו גילתה שהיא בהיריון וכיצד לאחר מכן המדרון הדרדר עד לכדי מצב שבו הייתה צריכה לעבור הפלה. 
 
"יום רביעי תקף אותי כאב חדש בבטן ברמה שלא הצלחתי לעמוד על הרגליים 3 שעות, לקחתי משכך כאבים והכאב נרגע. בבוקר של חמישי הבנתי שזה לא חולף והלכתי לרופא משפחה ששלח אותי לעשות בדיקות כלליות, בשישי בבוקר החלטתי ללכת לרופא נשים ולבדוק לעומק מה שקרה בגוף שלי, עושים לי בדיקת הריון "מזל טוב את בהריון" הייתי בעננים", סיפרה פוני.
 
 
עוד המשיכה נאור ואמרה כי: "משם שלחו אותי לאולטראסאונד ושם מגלים אין הריון ברחם, ההיריון מחוץ לרחם, ואני מדממת בחלל הבטן מסביב לחצוצרות. נסעתי מיד למיון, שם הבנתי יש לי הריון שהתפתח בחצוצרה ואין ברירה צריך להיכנס מיד לניתוח להוריד את ההיריון ואת החצוצרה". 
 
לסיום נאור קראה לעוקבות שלה להעלות את המודעות וללכת להיבדק: "לי לא הייתה מודעות, לקחתי את הזמן, חשבתי שזה כאב שיחלוף לא תיארתי לעצמי שזה יכול להיות הריון חוץ רחמי, אל תהיו שאננות, אם לא הייתי מגיעה בזמן להיבדק לא יודעת איפה הייתי היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה