בריאות

הקורונה חוזרת: ההנחיה המדאיגה ששלח משרד הבריאות לבתי החולים

במשרד הבריאות נערכים להתפרצות חדשה של הקורונה בישראל: במכתב חדש ששלח משרד הבריאות לבתי החולים, הוא הנחה אותם לבצע בדיקות קורונה לחולים שמתאשפזים במחלקות הפנימיות
מערכת ice |  3
בדיקות קורונה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
על רקע הדיווחים על התפרצות הקורונה מחדש, בבתי החולים בישראל מתחילים להיערך למצב של הדבקה המונית. משרד הבריאות הנחה היום (שני) את בתי החולים בישראל והורה להם לחזור לבצע בדיקות קורונה לכל מי שמתאשפז במחלקות הפנימיות בבתי החולים.
במכתב ששלח משרד הבריאות לבתי החולים נכתב: "בחודש האחרון אנו עדים לעליה בתחלואת קורונה, הן בקהילה והן במערך האשפוזי. כיום מרבית התחלואה מאובחנת באמצעות בדיקות ביתיות או על-פי אבחנה קלינית ללא בדיקות מעבדה, מה שמקשה לאמוד את מידת התחלואה בעת הזו, על כן ברור שהתמונה המשתקפת מייצגת תת-דיווח".
ההנחיה החדשה של משרד הבריאות תקפה מאתמול (ראשון) ועד ה-24 בספטמבר. בנוסף, במשרד הבריאות הוסיפו ואמרו כי ככל שיהיה צורך, ההוראה החדשה תוארך.
הזן החדש שהתגלה בישראל נקרא "פירולה". בנוסף, זן נוסף שהתגלה לאחרונה בישראל נקרא "אריס" והוא התפתח מזן האומיקרון שהדביק אלפים רבים בכל העולם. בשני הזנים הללו התסמינים המדווחים דומים לתסמינים של זני הקורונה הקודמים: "חום, חולשה, עייפות, כאבי ראש וכאבי גרון."
במשרד הבריאות עדכנו כי: "אין בשלב זה שינוי בהנחיות לציבור. המשרד ממשיך לנטר את מצב התחלואה ויעדכן את הנחיותיו לפי הצורך, המשרד עוקב כל העת אחר מגמות התחלואה ווריאנטים של הקורונה, ונכון לרגע זה, ניכרת בישראל  עליה מתונה במספר המאושפזים. גם בישראל וגם בעולם.
משרד הבריאות ממשיך לנטר את מצב התחלואה ויעדכן את הנחיותיו במידת הצורך. בנוסף, המשרד נערך למתן חיסונים ייעודיים בחורף הקרוב כנגד תתי הזנים החדשים."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הבידודים אשמים. תנסו בשפעת ותקבלו גם כך.
    אביחי 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלות למשרד הבריאות ואני אשמח גם לחכמת ההמונים. איך זה שמאז ינואר 22 אין כמעט חולי קשה ומוות מקורונה וזה בדיוק מאז שקיצרו את הבידודים משבועיים לחמישה ימים - ובהמשך אף ביטלו אותם? אולי החוסר תזוזה בחדר בשילב עם מחלה הוא הגורם? הרי לרפואה ידוע שצריך וחובה ללכת ובטח לא להסתגר בבית, סליחה, בחדרון קטן ועוד בזמן מחלה נשימתית. איך זה שהמחוסנים פעם, לפני ינואר 22, חלו פחות קשה מהשאר וכיום הם חולים אותו דבר וזה גם מאז קיצור הבידוד? אולי פעם המחוסנים נפטרו מבידוד בניגוד לשאר ולכן חלו פחות קשה וכיום שכולם פטורים אז הם חולים כמו השאר? אולי הבידוד המשתק בשילוב עם המחלה אשם? אולי בשפעת אם תבודדו התוצאה תהיה כמו בקורונה? ניסיתם?
    סגור
  • 2.
    די לשקרים.די להונאת הקורונה ולחיסונים (ל"ת)
    מירה 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לסרב
    האג 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לעשות בדיקות מיותרות - זה בדיוק מה שהם רוצים.
    סגור