בריאות

שיתוף הפעולה המרגש של ארגון ידידים וביה"ח הדסה

ארגון ידידים ובית החולים הדסה עין כרם בשיתוף פעולה מיוחד: ארגון ידידים יסייע בהובלת מבחנות מח העצם למחלקות מצילות חיים בבית החולים

מערכת ice | 
ארגון ידידים (צילום ארגון ידידים)
ארגון ידידים ובית החולים הדסה עין כרם, חוברים יחדיו לשיתוף פעולה שמטרתו לשפר את זמני ההובלה של מבחנות מח עצם למחלקות מצילות חיים. במסגרת שיתוף הפעולה, ארגון ידידים יסייע בהובלת מבחנות מח עצם תורמים פוטנציאליים שנמצאו מתאימים למטופלים הזקוקים להשתלת מח עצם.
המבחנות יועברו מנקודות מוגדרות ברחבי הארץ אל התורמים, וכן מנקודות ההתרמה אל בית החולים הדסה עין כרם. עופרה אלקובי, מנהלת מאגר מח עצם בביה"ח הדסה עין כרם: "מאגר תורמי מח עצם הדסה מברך על שיתוף הפעולה והסיוע של ידידים לטובת הצלת חיים של חולים הזקוקים לתרומת מח עצם. ככל שנצליח להרחיב את יריעת המתנדבים שיגיעו לכל קצוות הארץ כך נעלה את אחוזי ההצלחה של תרומות מח עצם מצילות חיים."
ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים: "אנחנו שמחים להמשיך במסגרת החיבורים של ארגון ידידים לעסקים ולארגונים. שיתוף הפעולה עם מאגר מח העצם של בית החולים 'הדסה עין כרם', הוא שת"פ מיוחד להצלת חיים של ממש. אנו פועלים ומסייעים בכוח הידידות שלנו הפרוס בכל פינה ברחבי הארץ. אנחנו נרגשים שנפלה בידינו הזכות הזו כעוגן האזרחי של ישראל, ונמשיך לפעול לעוד שיתופי פעולה וחיבורים למען אזרחי ישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה