בריאות

אריה מליניאק בחשיפה מטלטלת: "איבדתי את הקול"

עיתונאי הספורט עדכן את עוקביו: "המדדים הראו שהטיפול בלוקמיה עבד טוב בסיבוב ב' אבל מה שעיכב את השחרור שלי הביתה היה נוזל שהצטבר במעטפת סביב הלב.  יהיו עדיין טיפולים, סיפור ארוך, אשפוזי יום, אולי השתלה"
מערכת ice |  4
אריה מליניאק (צילום 103FM)

אחרי שחשף כי הוא מתמודד עם מחלת הלוקמיה, עיתונאי הספורט אריה מליניאק עדכן היום (רביעי) את העוקבים שלו ברשתות החברתיות לגבי ההתקדמות בטיפולים ואף חשף פרט שכנראה לא רבים ידעו על תופעת לוואי שפגעה בו.

מליניאק כתב: "HOME SWEET HOME לחביתה, סלט, גבינה ולחם יש טעם גן עדן בארוחת ערב עם נטע אשתי בפינת האוכל בבית. המדדים הראו שהטיפול בלוקמיה עבד טוב בסיבוב ב' אבל מה שעיכב את השחרור שלי הביתה היה נוזל שהצטבר במעטפת סביב הלב.  אחרי לילה לא קל נשלחתי בבוקר למכון הלב, ובבדיקת אקו שעשו לפני שדוקרים, שואבים ומתקינים נקז, התברר שהנוזל נעלם. אין מה לשאוב".
 


עוד הוא סיפר: "החזירו אותי למחלקה ההמטולוגית, ואחרי חודשיים של אשפוז מעולה, מקצועי, מכיל, צוות אחיות מדהיםםםם במחלקה שהיא בית, שלחו אותי הביתה. יהיו עדיין טיפולים, סיפור ארוך, אשפוזי יום, אולי השתלה, לא מבין בזה, אבל אני כל כך סומך על ד"ר מירב קדמי וד"ר אביגדור דרור והצוות, שאני מרגיש בטוח בטיפול גם כשהם משגיחים עליי מרחוק".

מליניאק המשיך: "זה הזמן לחיבוק לתומכי הלחימה שהקיפו אותי והתארגנו למשמרות סביב המיטה וסביב השעון. קשה עד בלתי אפשרי לעבור את רכבת ההרים לבד. נטע אשתי שעל הדרך דואגת גם לאימה, הבת קרן שבין לבין מג'נגלת בת 6 ובן שנה וחצי, הבן גיא ואחי התאום מיכה. איזה צוות. ותודה לכם על תמיכה אדירה. אין מילים. חיזקתם. לא אוכל להגיב לשיחות כי איבדתי קצת את הקול, אבל הודעות אקבל בשמחה. תגובה ציונית הולמת לבלגן סביב - עשו משהו בשביל מישהו!".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שתצא מזה במהרה, שתמשיך בבריאות עוד המון שנים?? (ל"ת)
    דליה 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בדיגניטאס בשווייץ, יש פתרון מהיר לבעיות כאלה.
    עצוב מאוד 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפעמים, אין ברירה. כשהמצב מתחיל להיות קשה, עדיף לקחת החלטה.
    סגור
  • 2.
    רק בריאות, אמן (ל"ת)
    ר 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בריאות איתנה לך
    זוהרה אלפסייה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איננו מכירים ולמרות זאת מאחלת לך בריאות איתנה ואופטימיות.
    סגור