בריאות

הקורונה עושה קאמבק? משרד הבריאות מדווח על עלייה באשפוזים

משרד הבריאות הודה כי נרשמה עלייה מתונה בהיקף האשפוזים של חולי קורונה במצב קל. מספר המאושפזים במצב קשה נותר נמוך. אף שהמשרד קיבל המלצה לחסן שוב בסתיו, לא התקבלה החלטה ולא נרכש מלאי חיסונים חדש
מערכת ice |  1
חיסון קורונה (צילום פלאש 90, flickr/ zeevveez)
אם לאחרונה שמתם לב שמכרים וקרובים שלכם חולים לפתע בקורונה, דעו כי ייתכן ומדובר במגמה שרק תלך ותגבר. משרד הבריאות הודה אתמול (שלישי) כי אכן נרשמה עלייה מתונה בהיקף האשפוזים של חולי קורונה במצב קל. מספר המאושפזים במצב קשה נותר נמוך.
לפי וואלה, מרבית המאושפזים נמצאים בבתי חולים במרכז הארץ, למשל באיכילוב יש כ-30 מאושפזים. וכי במשרד הבריאות אפילו שוקלים להחזיר את מערך הבדיקות היזומות בנתב"ג. ההערכה היא שכנראה ההדבקה מגיעה אלינו מחוץ לארץ, בייחוד כי מגמה דומה נרשמה בבריטניה ובמדינות אסיה. לצד זאת, הסוכנות הבריטית לביטחון בריאותי דיווחה כי ישנו זן חדש של קורונה, עם זאת לא מדובר בזן קטלני כמו קודמיו.
במקביל לכך יש לציין כי הוועדה שמייעצת למשרד בנושא חיסונים המליצה במרץ האחרון לתת בסתיו הבא חיסון בוסטר נוסף, ובפרט לאלו שנמצאים בקבוצות סיכון. עם זאת, מאז מרץ הוועדה לא התכנסה שוב ולא התקבלה החלטה חד משמעית בנושא והדבר הביא לכך שלא נרכשו בידי המשרד מלאי חיסונים בהתאם לצורך הצפוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחח 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחח נוכלים גלבס מוסר ד"ש
    סגור