בריאות

צואה של 20 ק"ג: בת 53 הצליחה להדהים את הרופאים

אישה בת 53 מסין הגיעה לבית החולים המקומי עם בטן נפוחה מאוד וקשיי נשימה. בבית החולים גילו כי בבטנה של המטופלת יש צואה במשקל של 20 ק"ג וכי היא סובלת מעצירות כבר עשרה ימים
מערכת ice | 
אחות בבית חולים-אילוסטרציה (צילום freepik)
אירוע רפואי חריג בסין: סיפורה של אישה בת 53 הפך לוויראלי במדינה לאחר שהיא הגיעה לבית החולים עם בטן נפוחה מאוד ועצירות שנמשכה יותר מעשרה ימים. המנתחים בבית החולים גילו שבמערכת העיכול של המטופלת יש עשרות קילוגרמים של צואה שהצטברה והתקשתה.
לפי מעריב, המטופלת סבלה במשך שנים מעצירות ולאחר הטיפול היא אובחנה עם מחלת "הירשפרונג" - מום שפוגע בהתפתחות תעי עצב במעיים. במצב זה הצואה נעה באיטיות רבה במערכת העיכול ואפילו נתקעת.
המטופלת שמה לב לבעיה בגופה לאחר שכאמור לא הצליחה להתפנות במשך כעשרה ימים, ואף התקשתה לנשום בגלל המצב. העצירות גרמה ללחץ מצטבר בגופה ולכך שהצואה התקשתה. רופא המשפחה שלה הפנה אותה בדחיפות לבית החולים, ושם הבינו שמשלשלים קלאסיים ולחיצות על הבטן פשוט לא יעזרו לשחרור.
המטופלת הובהלה לחדר ניתוח ושם הוסרה הצואה מגופה. זו האחרונה הגיעה לגודל של כדור כדורגל ומשקלה היה לא פחות מ-20 קילוגרמים. למרות ההליך הקשוח, המטופלת נמצאת באשפוז במצב תקין וצפויה להשתחרר בקרוב לביתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה