בריאות

משרד הבריאות באזהרה חמורה לתושבי הצפון: "חשש מזיהום במי השתייה"

?משרד הבריאות מודיע היום (רביעי, 26.7.2023) על הצורך בהרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים ביישוב עין אל אסד שבתחום המועצה האזורית מרום הגליל, זאת עקב שיבושים באספקת המים ליישוב וחשש לחדירת זיהומים למערכת מי השתייה
מערכת ice |  3
משרד הבריאות באזהרה חמורה (צילום freepik)
משרד הבריאות מודיע היום (רביעי, 26.7.2023) על הצורך בהרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים ביישוב עין אל אסד שבתחום המועצה האזורית מרום הגליל, זאת עקב שיבושים באספקת המים ליישוב וחשש לחדירת זיהומים למערכת מי השתייה.
ממשרד הבריאות נמסר כי ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה בלבד. עוד נמסר כי ספק המים הונחה לבצע פעולות לשיפור איכות המים ולביצוע בדיקות. עוד נמסר כי ההודעה תקפה עד להודעה חדשה, וכי על תושבי הסביבה לא להשתמש במים לצורך שתייה.
זו ממש לא הפעם האחרונה שבאזור הצפון ישנן חריגות באיכות המים. כזכור, רק לפני שבועיים משרד הבריאות הודיע על הצורך בהרתחת מים בעקבות חריגות באיכות המים בישוב חנתון שבמועצה האזורית עמק יזרעאל.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם דוברות משרד הבריאות נכתב בין היתר כי "עקב חריגות באיכות המים ביישוב חנתון שבמועצה האזורית עמק יזרעאל, מודיע משרד הבריאות כי יש להרתיח את המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים". 
עוד נכתב בהודעה שיצאה מטעם דוברות משרד הבריאות כי "ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה בלבד". לסיום נמסר: "ספק המים הונחה לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין
    אין 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה נשתה?
    סגור
  • 2.
    מי מאמין?
    יהודי 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחח, משרד המחלות מתריע, מה הסיבה? מידי פעם אני עושה בדיקות איכות למים והתוצאות מדאיגות. חומרים מסרטנים, חומרי הדברה ומתכות רעילות, אני באיזור המרכז, איפה משרד המחלות???? תתעוררו!!!! מרעילים אותנו לאט לאט. תתחילו לזקק מים, לא לקחת "חיסונים" ותרופות, הכל מרעילים אותנו. והכי חשוב, לדעת שאין אדם יכול להזיק לנו אם בורא עולם החליט אחרת. " אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים".
    סגור
  • 1.
    המים שאנו שותים בכל הארץ לא לשתיה. תחקרו!!! (ל"ת)
    ישראל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור