בריאות

המסעדה האהובה בצפון נסגרת מידית: "חשש לבריאות הציבור"

"מסעדת רותאנה", ברחוב נצרת, שפרעם נסגרת, זאת לאחר שמבצע אכיפה משולב של משרד הבריאות מצא כי המצב התברואתי בעסק רחוק מלהיות משביע רצון ולא עומד בדרישות החוק
מערכת ice |  1
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ד"ר בראאה שחאדה, סגנית רופאת מחוז צפון, חתמה אתמול (שני) על צו הפסקה מינהלי ל"מסעדת רותאנה", ברחוב נצרת, שפרעם, זאת לאחר שמבצע אכיפה משולב של משרד הבריאות מצא כי המצב התברואתי בעסק רחוק מלהיות משביע רצון ולא עומד בדרישות החוק.
בין היתר נמצא כי הכניסה למטבח פתוחה וללא אמצעים למניעת חדירת מזיקים, שחושפת את המזון לזיהום מצואת ושתן המזיקים, מהווה סכנה לבריאות הציבור ומנוגד לתקנות. נמדהה טמפרטורת חלל במטבח 30 מעלות ובאזור הכנת סלטים 33 מעלות. ירקות מאוחסנים בקרטונים המקוריים, סכנת הכנסת זיהום 'מהשדה למטבח".

כמו כן צוין: "נמצאו חרקים מעופפים, מצביע על צורך בהדברה, המטבח ללא חלוקה נאותה למחלקות, במקרר סלטים נמצאו גומיות קרועות  והצטברות של נוזלים. במטבח שורר חוסר סדר, מלוכלך וניכר כי העסק לא מנוהל עם הבנה של תנאי התברואה הבסיסיים הנדרשים בניהול עסק מזון. סכנה לבריאות הציבור".
"הביצים הושמדו על ידי בעל העסק, הושמד בשר מתובל על ידי בעל העסק, הושמדו כ-20 ק"ג בשר טחון ללא סימון. נמצאו מיכלי רטבים מוכנים אשר יש לשמרם בקירור לאחר פתיחתם, לאור כל המתואר הגעתי למסקנה שהעסק אינו עומד בדרישות החוק ואינו עומד בדרישות התקנות והמפרט וכי העסק פועל בניגוד לחוק ומקים סכנה ממשית וחשש משמעותי לפגיעה בבריאות הציבור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ד"ר בראאה שחאדה: כל הכבוד לך
    גדעון 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביחדה בממשלה שעושה את העבודה שלה.
    סגור