בריאות

פייק ניוז: וסראלוף ביטל ביקור בביה"ח בגלל מחאת הרופאים?

השר יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) ביטל את ביקורו בשיבא תל השומר, לאחר שכמה רופאים הודיעו על כוונתם למחות במקום במהלך הביקור. מלשכת השר נמסר בתגובה לדיווח כי: "השר ביטל את הגעתו בשל השתתפות בהצבעות בכנסת במשך הלילה. אין קשר למחאה ולא היה ידוע לו על קיומה"
דוד זולדן |  1
יצחק וסראלוף (צילום יוסי לוגסי פלשמן)
השר יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית ביטל ביקור מתוכנן בבית החולים תל השומר אחרי שעודכן כי רופאים מתכוונים למחות נגדו.
בקבוצות פנימיות של בית החולים נכתב לפני הביקור כי: "השר לחוסן לאומני הוזמן על-ידי עמותת איחוד הצלה לשיבא. נעמוד בשערים ונסביר לו שהוא לא מוזמן. לא נאפשר לבושה הזו להתרחש אצלנו".
מלשכת השר מסרו בתגובה לדיווח כי: "השר ביטל את הגעתו בשל השתתפות בהצבעות בכנסת במשך הלילה. אין קשר למחאה ולא היה ידוע לו על קיומה".
היום חוזרות המחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט ופקקי ענק נוצרו בכביש 4 אחרי שכ-200 מפגינים נגד המהפכה המשפטית התייצבו הבוקר (חמישי) בצומת בנימינה (צומת ברניצקי) בכביש 4 - מה שהוביל לעומסי תנועה כבדים ופקקי ענק ביציאה מאור עקיבא. כוחות גדולים של משטרה נפרסו במקום. במקביל, עשרות פעילות בתנועת המחאה "בונות אלטרנטיבה" הגיעו להפגין מול ביתה של שרת המודיעין גילה גמליאל.
בתוך כך, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ יישא בצהריים הצהרה לתקשורת, זאת לראשונה מאז התפטרות מפקד מחוז ת"א והתגברות הפגנות המחאה של מתנגדי הממשלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רופאים בכל זאת חכמים ורואים את המציאות העגומה (ל"ת)
    דן 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור