בריאות

בשורה עבור אנשים הסובלים ממצבים נוירולוגיים: ריווק רובוטיקס במהלך חדשני

לארי ג'סינסקי, מנכ"ל ריווק רובוטיקס, מסר: "CMS הגדירה את הנתיב קדימה על מנת לספק את טכנולוגיה משנה חיים זו לחולים עם פגיעה בחוט השדרה. הצעה ברורה של מסלול ההטבות של Medicare עבור שלדים חיצוניים אישיים מבטלת את אחד החסמים הגדולים ביותר המונעים ממבוטחי Medicare גישה למכשירים חדשניים אלה"
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
ריווק רובוטיקס בע"מ, ספקית מובילה של טכנולוגיות חדשניות המאפשרות ניידות ואיכות חיים במהלך השיקום ובחיי היומיום עבור אנשים הסובלים ממצבים נוירולוגיים, מברכת את המרכזים לביטוח בריאות פדרלי Medicare & Medicaid ("CMS") על ההצעה לכלול שלדים חיצוניים אישיים בקטגוריית סדים תחת ההטבות של Medicare.
CMS הגישה את ההצעה כחלק מהחוק המוצע למערכת התשלומים של מערכת הבריאות הפוטנציאלית לשנת 2024, CMS-1780, שפורסם ב-30 ביוני 2023. הכלל המוצע יקבע הגדרה רגולטורית חדשה עבור "סד" ויכלול בהגדרה זו שלדים חיצוניים כמו ReWalk Personal Exoskeleton (כלומר, שלדים חיצוניים המתוארים על ידי Healthcare Common Procedure Coding System Code K1007). לאחר שתושלם, הגדרת קטגוריית ההטבות של Medicare עבור שלדים חיצוניים אישיים תהיה ברורה - כלומר, קטגוריית ההטבות עבור "סדים של רגליים, זרועות, גב וצוואר" והתשלום יהיה על בסיס חד פעמי.
כפי שצוין על ידי CMS, "הוספת ההגדרה של סד במסגרת הרגולציה תזרז את הכיסוי והתשלום עבור טכנולוגיות חדשות יותר ומכשירים משודרגים, וצפויה לספק גישה מהירה יותר לטכנולוגיות הבריאות החדשות הללו", כגון שלדים חיצוניים אישיים, המאפשרים לחולים משותקים לעמוד וללכת שוב בחיי היומיום שלהם.
לארי ג'סינסקי, מנכ"ל ריווק רובוטיקס, מסר: "CMS הגדירה את הנתיב קדימה על מנת לספק את טכנולוגיה משנה חיים זו לחולים עם פגיעה בחוט השדרה. הצעה ברורה של מסלול ההטבות של Medicare עבור שלדים חיצוניים אישיים מבטלת את אחד החסמים הגדולים ביותר המונעים ממבוטחי Medicare גישה למכשירים חדשניים אלה. הכללת מדיניות המתייחסת לשלדים חיצוניים אישיים בהצעה כוללת זו מהווה אבן דרך משמעותית
עבור הקהילה".
במהלך תקופת ההערות בת 60 הימים, המסתיימת ב-29 באוגוסט, 2023, בעלי עניין הנוגעים בדבר יכולים להגיש הערות ומשוב על ההצעה, לפני פרסום ההצעה הסופית בתחילת נובמבר. ריווק מצפה לכך ומתכננת לשתף פעולה עם בעלי עניין מרכזיים אחרים כדי לספק הערות התומכות בהשלמה של קטגוריית ההטבות המוצעת עבור שלדים חיצוניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה