בריאות

טמבור מורידה את המוצר הזה מהמדפים בישראל: "חריגה מהתקן"

ספריי צבע לעץ ומתכת בצבע אדום מבריק מכיל עופרת שחורגת מדרישות התקן, יש לפנות לאחת מחנויות טמבור או רשתות  ACE והום סנטר לצורך החזרתו וקבלת זיכוי
מערכת ice | 
צבע (צילום freepik)
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, איגור דוסקלוביץ, מבקש להזהיר את הציבור משימוש במוצר ספריי צבע לעץ ומתכת בצבע אדום מבריק, טמבור מהדגם: 465-004 של היצרן: Semeka, ארץ ייצור: סין, המשווק על ידי טמבור (ח.פ:  520038613) החל מיוני 2021.
סוג הסיכון: אי עמידה בדרישות התקן לתכולת העופרת במוצר. עופרת הינה מתכת רעילה ומומלץ להימנע מחשיפה ממושכת אליה.
על פי ההודעה: חברת טמבור מבקשת לעדכן כי במסגרת בדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי ספריי צבע לעץ ומתכת (אדום מבריק), המיובא על ידי טמבור מיצרן בסין, אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י הרשמי ת"י 1343 - צבעים ולכות - דרישות כלליות, מפברואר 2019 בסעיף 6 - תכולת העופרת במוצר.

כמשנה זהירות ומתוך אחריות לציבור לקוחותינו, כל המחזיק בתרסיס צבע המשווק על ידי טמבור בצבע אדום מבריק, צהוב או כתום, מוזמן לפנות לאחת מחנויות טמבור או רשתות  ACE והום סנטר לצורך החזרתו וקבלת זיכוי. 
עוד נמסר ללקוחות כי: "לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות של טמבור טלפון: 6477*. ההודעה מפורסמת בתאום עם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה