בריאות

פלסאנמור מגדילה את הפעילות: זה הפיתוח שנכנס לייצור

חברת פלסאנמור הישראלית מודיעה על הגעה לאבן דרך חדשה וחשובה כחלק מהרחבת פעילותה. החברה תתחיל ייצור סדרתי של אולטרסאונד ביתי לנשים בהיריון בגרסה מותאמת למערכת ההפעלה iOS (אייפון)
מערכת ice | 
אלעזר זוננשטיין (צילום אביב חופי)
חברת פלסאנמור הישראלית מודיעה היום (ראשון) על הגעה לאבן דרך חדשה וחשובה כחלק מהרחבת פעילותה. החברה תתחיל ייצור סדרתי של אולטרסאונד ביתי לנשים בהיריון בגרסה מותאמת למערכת ההפעלה iOS (אייפון). 
המוצר החדש יאפשר לנשים בהיריון לשלוח את סרטוני האולטרסאונד לפיענוח של רופא מרחוק וללא הצורך להגיע למרפאה. החברה צופה כי כך תוכל להגיע לקהל חדש היות שמספר ההריונות בעולם גבוה מ-210 מיליון. לחברה אישור רגולטורי לשיווק המוצר באירופה. לכן, החברה כבר סיפקה מוצרי היריון לניסויים שבוצעו ומבוצעים ברחבי אירופה בהתאם לאסטרטגיה הקלינית שלה.
כמו כן, החברה נמצאת במגעים מול מפיצים וספקי רפואה מרחוק במספר מדינות באירופה ומחוצה לה במטרה לשלב את המוצר החדש במסגרת השירותים המוצעים ללקוחותיהם. לצד זאת, החברה סיכמה את השנה החולפת עם צמיחה ניכרת ותנופה בפעילות. הכנסות החברה גדלו פי 6.7 לכ-10.8 מיליון שקל. בשנת 2022 החברה מכרה 7,500 יחידות של המוצר ES וכ-400 יחידות של FC.
ד"ר אלעזר זוננשיין, מייסד ומנכ"ל פלסאנמור, מסר: "השלמת הפיתוח ומהעבר לייצור סדרתי של מכשיר החברה לביצוע בדיקות אולטרסאונד ביתיות לנשים בהיריון (ה-Pulsenmore ES) בגירסה המותאמת למערכת הפעלה  iOS (עבור מכשירי אייפון) היא אבן דרך חשובה מאוד עבורנו שמאפשרת לנו הרחבה משמעותית של קהל היעד ופוטנציאל רב לקבלת הזמנות נוספות. הסכם ההפצה האסטרטגי שלנו עם GE Healthcare ממשיך למצב אותנו כמובילים בתחום האולטרסאונד הביתי בעולם, אנו פועלים להתרחבות למדינות נוספות, לרבות בדרום אמריקה, אוסטרליה ודרום אפריקה. החברה ממשיכה  לבחון יישומים חדשניים נוספים של הטכנולוגיה בתחומים בהם תוכל לשמש כפתרון רפואי מתקדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה