בריאות

כנס ביומד: בכירי תעשיית התרופות העולמית יגיעו לישראל

כנס ביומד 2023 מתקיים בישראל זו השנה ה-21 ומהווה במה עסקית חשובה לדיון בסוגיות המהותיות ביותר בתעשיית מדעי החיים והרפואה, עדכון בדבר אסטרטגיית חברות ומשקיעים מובילים, וחשיפה לחברות צעירות בעלת גישות חדשניות
מערכת ice | 
כנס ביומד ישראל (צילום אלכסנדר אלמן)
בכירים מ-9 מחברות הפארמה הגדולות בעולם יגיעו לכנס Biomed Israel 2023 שיתקיים בתאריכים 16-18 במאי במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל־אביב. בכירי החברות ישתתפו בדיוני המליאה והמושבים השונים שידונו בתרופות העתיד של תעשיית התרופות ובהשפעתן על בריאותם של מיליארדי בני אדם ברחבי העולם.
כנס ביומד 2023 מתקיים בישראל זו השנה ה-21 ומהווה במה עסקית חשובה לדיון בסוגיות המהותיות ביותר בתעשיית מדעי החיים והרפואה, עדכון בדבר אסטרטגיית חברות ומשקיעים מובילים, וחשיפה לחברות צעירות בעלת גישות חדשניות. מדי שנה מעורר הכנס עניין רב וזוכה להשתתפות של אלפים מבכירי התעשיה בעולם, כולל מנהלים בכירים בחברות רב לאומיות, מדענים בולטים, רופאים, משקיעים ועוד, מכ-45 מדינות. בשנה שעברה השתתפו בכנס כ-6,000 אורחים והתקיימו בו אלפי פגישות.
בין בכירי חברות הפארמה שיגיעו לישראל וישתתפו בכנס: Christopher A. Vienbacher – נשיא ומנכ"ל Biogen, ד"ר Uwe Schoenbeck – סגן נשיא בכיר והמדען הראשי של חברת Pfizer, ד"ר Flavious Martin – סגן נשיא למחקר Gilead , Ru Walker – סגן נשיא וראש תחום אונקולוגיה Regeneron Pharmaceuticals, ד"ר Hanna McEwen, ראשת מדעי ההנדסה, מיזם סרטן הריאה Johnson & Johnson, ד"ר Giovanni Abbadessa – מנהל מו"פ עולמי תחום שלבים מוקדמים של אונקולוגיה Sanofi, ד"ר Heinrich Haas – סגן נשיא לפיתוח תרופות והזרקתן BioNTech RNA Pharmaceuticals, פרופ' Steven Cohen – מנהל פיתוח תרופות – Daiichi Sankyo, ו- Matt Studney סגן נשיא טכנולוגיות המידע, מעבדות המחקר של Merck&Co.
בכירי חברות הפארמה הבינלאומיות שיגיעו לכנס Biomed Israel 2023 בתל־אביב ישתתפו יחד עם בכירים מעשרות חברות ישראליות בשורה של דיונים על עתיד עולם התרופות והטיפולים. בינה מלאכותית צפויה להיות אחד ממוקדי העניין המרכזיים של הדיונים הללו ובין הסוגיות שיידונו ניתן לציין: מושב מיוחד שיתמקד במידת ההצלחה של אבחון סרטן באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה, טכנולוגיות שונות שפותחו לפענוח דגימות של ביופסיה המאפשרות אבחון מוקדם יותר של סרטן ביעילות וברמת דיוק גבוהה והמלצות על טיפול אופטימלי.
מושב נוסף יתמקד באופטימיזציה של הקשר בין חברות המיישמות טכנולוגיות AI בתחום לבין חברות הביו-פארמה ויסקור את מערכות היחסים ושיתופי הפעולה שהתפתחו בין חברות ביוטק ישראליות וגלובליות שהתמחו בפיתוח תרופות באמצעות מערכות מחשוב ובינה מלאכותית לבין חברות הפארמה הגדולות. חברות הביוטק שרתמו בינה מלאכותית ולמידת מכונה לפיתוח תרופות יציגו שיתופי פעולה מסוגים שונים עם חברות הפארמה לרבות הסכמי שירות, פיתוח משותף ועד הסכמי רישוי, תהליך יכול להפוך את חברות הביוטק ממוקדות ה-AI לחברות ביוטק "מסורתיות".
ד"ר אורה דר, יו״ר משותפת של כנס Biomed Israel 2023: "עשר חברות הפארמה הגדולות בעולם שכלולות ברשימת 500 החברות הגדולות בעולם של מגזין פורצ'ן נהנו מצמיחה חסרת תקדים בשנים 2021 ו-2022, חלקן עקב הביקוש הגדול לחיסונים לקורונה. Gilead לדוגמא רשמה צמיחה של קרוב ל-5,000% ואילו Pfizer צמחה בשיעור של 128.6% והגיעה למקום ה-43 ברשימת החברות הגדולות של פורצ'ן. עם זאת, ברור לכל שהמשך הצמיחה של חברות הפארמה ידרוש התמודדות עם שורה ארוכה של סוגיות ואתגרים מדעיים ויישומים שרבים מהם יידונו בכנס".  
לדברי ד"ר דר, "ישראל היא מרכז חדשנות עולמי בתחום הפארמה ובעיקר בפיתוח תרופות בסיוע מערכות מחשוב ובינה מלאכותית ובכירי החברות הבינלאומיות שיגיעו לכנס יוכלו להתרשם מפיתוחים חדשים של יזמים ישראליים ולרקום אתם שיתופי פעולה. לחברות הישראליות תהיה בכנס האפשרות ללמוד על המגמות החדשות שיעצבו את השוק העולמי בשנים הקרובות מפי המנהלים הבכירים והמומחים שיגיעו להרצות בכנס. זו היא חשיפה מצוינת לתעשייה המקומית ולעשרות סטארט-אפים שיציגו את פיתוחיהם בתערוכת הכנס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה