בריאות

פרשת המוקד הרפואי בקרית שמונה: ימשיך לפעול ל-8 חודשים נוספים

בקריית שמונה אומרים הבוקר כי הסכום שהצליח ח"כ מישרקי להשיג הוא כמו אוויר לנשימה ומאפשר את המשך הפעלת המוקד הרפואי עד לאישור תקציב המדינה
מערכת ice | 
אביחי שטרן
חודש לאחר ביקור הועדה המיוחדת לפיתוח ולחיזוק הנגב והגליל בקריית שמונה, התקבלה אמש (שני) בשורה חשובה לטובת המשך הפעלת המוקד הרפואי בעיר, לפחות בתקופה הקרובה. חבר הכנסת יונתן מישרקי מש"ס הצליח לגייס תקציב מיוחד בסך 440 אלף שקלים שיספיק להפעלת המוקד הרפואי בחודשיים נוספים.
בקריית שמונה אומרים הבוקר כי הסכום שהצליח ח"כ מישרקי להשיג הוא כמו אוויר לנשימה ומאפשר את המשך הפעלת המוקד הרפואי עד לאישור תקציב המדינה. בעיריית קריית שמונה מתכוונים להמשיך לפעול בכל המישורים ומול כל הגורמים כדי לפתור את הבעיה אחת ולתמיד ולוודא שהמוקד הרפואי יתוקצב באופן קבוע ובהחלטת ממשלה ייעודית.
ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן: "בשורה חשובה מאוד לעיר ולתושבים. אני מודה לח"כ יוני מישרקי שביקר בעיר במסגרת הוועדה המיוחדת לחיזוק ופיתוח הנגב והגליל והבטיח לעשות הכל כדי לסייע להמשך הפעלת המוקד הרפואי בקריית שמונה. ח"כ מישרקי הוכיח כי להבטחות שלו יש כיסוי. מעריכים מאוד את פועלו להשגת התקציב הדרוש לתקופה הקרובה. תודה בשם תושבי קריית שמונה, הגליל והגולן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה