בריאות

אימהות לעתיד שימו לב: כך תוכלו להציל את הילד ממחלת לב

מחקר חדש קובע כי אורח חיים בריא במהלך הריון עוזר במניעת מצבים מסכני חיים עבור היד, עוד לפני שהוא נולד. אלו שמונת הטיפים של המומחים לנשים המתכננות להיכנס להיריון
מערכת ice | 
הריון (צילום pixabay)
אין זה סוד שגם במהלך ההיריון מומלץ לקיים אורח חיים בריא, הכולל תזונה מאוזנת ושמירה על כושר גופני. כעת, מחקר חדש מארה"ב חושף שאורח חיים כזה עושה הרבה יותר מלהקל על תשעת חודשי ההיריון. על פי המחקר החדש שמירה על אורח חיים בריא עשוי למנוע מראש סבירות של מחלות לב אצל היילוד.
על פי המחקר, נשים בהריון צריכות לדבוק ב-8 חוקים הכוללים הימנעות מעישון, שמירה מאוזנת על משקל, לחץ דם, כולסטרול, גלוקוז ושינה. יתרה מכך, מתברר כי הדבר עשוי להשפיע על העובר עוד לפני שהאישה נכנסה להריון. על כן, מבצעי המחקר מציעים לשמוע על כושר גופני וסיבולת לב ריאה באופן עקבי.
כמו כן, נמצא כי היצמדות לכללים הללו מסייע במניעה של לידה מוקדמת, סוכרת, לחץ דם גבוה, רעלת הריון ועוד. סיבוכים אלו ואחרים משפיעים בתורם על התינוק אחרי הלידה ולאורך חייו הבוגרים. למשל, לידה מוקדמת מכפיל את הסיכוי לחלות במחלות לב עד גיל 43.
בהתאם לכך החוקרים מעודדים את קיומם של מחקרים נוספים, אלא שהפעם יש לשים את הדגש על שוני אתני, שינוי באורח החיים בזמן ההיריון ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה