בריאות

התרופה שנעלמה מהמדפים חוזרת: זו הבשורה שההורים חיכו לה

כצט שמייצרים את התרופה להקלה על תינוקות, הודיעו כי התרופה חזרה למלאי והיא יכולה לשוב להמכר לציבור הלקוחות הרחב יבשראל. עד לא מכבר התרופה הייתה חסרה, ועכשיו זו בשורה להרבה הורים שהיא חזרה שוב למדפים
מערכת ice |  1
בקבוק תרופות (צילום Istock)
לאחר שבחודשים האחרונים נרשם מחסור רציני ברשתות הפארם השונות ברחבי הארץ עד כדי חיסול מלאי של תרופה לתינוקות נגד גזים, שהיא למעשה תרופה שעושה את ההבדל בהקלה בחודשים הראשונים לחייו של התינוק), הגיעה כעת הודעה משמחת להורים.
כצט שמייצרים את התרופה עדכנו היום (ראשון) כי התרופה חזרה למלאי והיא יכולה לשוב להמכר לציבור הלקוחות הרחב יבשראל. עד לא מכבר התרופה הייתה חסרה, ועכשיו זו בשורה להרבה הורים שהיא חזרה שוב למדפים.

בכצט עדכנו כי: "בהמשך לבקשתך לעדכון, אנחנו שמחים לבשר כי התכשיר טיפטיפות סימיקול חזר למלאי וזמין לרכישה בבתי המרקחת וברשתות הפארם. מכיוון שהתכשיר עדיין בתהליכי הפצה, אנחנו ממליצים לוודא שיש מלאי זמין בסניף טרם ההגעה. במידה והתכשיר אינו מצוי בנקודת מכירה ספציפית, ניתן לבקש מהרוקח.ת להזמין עבורך את התכשיר  (במידת הצורך ניתן להציג הודעה זו לבית המרקחת).
עוד מסרו בהודעה ללקוחות כי: "במידה ואינכם מעוניינים לקבל הודעה כאמור - אנא שלחו הודעה לשירות הלקוחות באמצעות המייל המצורף מטה., טל: 1-700-500-220, פקס: 09-7626386, אימייל: Customer_Support@cts.co.il".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תיתנו סתם את התרופה הזאת. (ל"ת)
    אולי כאבי אזניים 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור