בריאות

טרגדיה: שליחת חב"ד שקפצה לים להציל את בתה מטביעה מתה

טרגדיה גדולה: הניה פדרמן, שליחת חב"ד בסנט תומאס שבארצות הברית, הלכה הלילה (בין רביעי לחמישי) לעולמה אחרי חודשיים ששכבה על מיטת הטיפולים בבית החולים, זאת לאחר שטבעה בניסיון להציל את הפעוטה שלה בת ה-4, שמתה גם היא
מערכת ice | 
בית חבד (צילום פייסבוק בית חבד)
טרגדיה גדולה: הניה פדרמן, שליחת חב"ד בסנט תומאס שבארצות הברית, הלכה הלילה (בין רביעי לחמישי) לעולמה אחרי חודשיים ששכבה על מיטת הטיפולים בבית החולים. כזכור, פדרמן ניסתה להציל את בתה בת ה-4 חודשים מטביעה, קפצה אל המים וטבעה בעצמה.
האירוע הטרגי התרחש בחודש דצמבר האחרון באיי הבתולה שבקאריביים, אז האם ניסתה בגבורה גדולה להציל את בתה שטערנא, בת ה-4 חודשים, שנפלה למים מסיבות שאינן ברורות אך ללא הצלחה. כוחות ההצלה והמשטרה שהגיעו למקום הצליחו להחזיר לאם שהייתה במצב קריטי במיוחד את הדופק.
בנוסף, זמן קצר לאחר מכן הצליחו להוציא גם את התינוקת מהמים. פדרמן ובתה הפעוטה הובהלו על ידי אמבולנס בדחיפות למרכז רפואי מקומי, אך שם, בצער רב, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של הפעוטה שהלכה לעולמה בגיל 4 חודשים בלבד.
הניה פדרמן ז"ל הייתה אם ל-13 ילדים, מגיל שנה ועד 17, ורעייתו של הרב אשר פדרמן. כאמור, השניים היו שליחי חב"ד בסנט תומאס שבארצות הברית. מחב"ד נמסר כי מועד ההלוויה יעודכן בהמשך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה